Hoi
Abasoft51 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik weet zelf niet zoveel van Android af maar ik denk dat alle telefoons wel hetzelfde zijn. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan? Wat je eens zou kunnen doen is eerst je SIMkaart verwijderen, toestel uit te doen en dan 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in en dan je toestel weer aan te zetten. Als het werkt, TOP!
Anders even kijken wat er gebeurd als je je eigen SIMkaart in een toestel stopt van iemand anders, lukt het dan weer wel? En wie weet geeft deze pagina nog een oplossing? https://handleidingen.vodafone.nl/samsung/galaxy-s7-edge/troubleshooting/basisfuncties/het-is-niet-mogelijk-sms-jes-te-ontvangen/
Kan ook zijn dat je misschien niet zoveel bereik hebt, als je ergens anders bent blijf het probleem dan ook bestaan? Controleer nog even voor de zekerheid het nummer van de SMS dienst van Vodafone: +31 6540881000. Dit is het nummer dat nodig is om de sms'jes te versturen (kan je vinden onder instellingen en dan netwerk). Eventueel zou je nog kunnen vragen via de
klantenservice van Vodafone of ze je nummer even willen resetten. En als dat nu ook niet lukt, maak een backup van je toestel, dus zorg dat je alles veilig hebt, en zet je toestel terug naar fabrieksinstellingen.
Hopende dat het via een van deze wegen gaat werken. Succes en laat nog even weten of het is gelukt en hoe.
Bedankt!