Harrie3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen email meer verzenden vanaf Samsung mobiel

Hallo,
Ik heb een Vodafone abonnement en een e-mailaccount bij KPN. Ik kan geen email meer verzenden vanaf mijn Samsung mobiel. Ik krijg de melding: Serverwachtwoord is gewijzigd. Voer nieuw wachtwoord in. Het probleem deed zich eerder niet voor. Inkomende mail krijg ik wel. Op het moment ik mijn emailwachtwoord invoer krijg ik geen foutmelding bij verificatie. Pas als ik een email verstuur krijg ik de melding dat verzending mislukt is en moet ik mijn wachtwoord invoeren. Op het moment ik een verkeerd wachtwoord invoer krijg ik direct de melding dat verificatie mislukt is.
Graag hoor wat ik kan doen om het probleem op te lossen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is niet zo handig dat je deze foutmelding krijgt Harrie3
Kun je eens naar de uitgaande email instellingen gaan?
Bij de SMTP server dient te staan authsmtp.vodafone.nl of een sendmail.vodafone.nl
Gebruikersnaam is het email adres waarmee je inlogt bij my vodafone.
Wachtwoord is het wachtwoord waarmee je inlogt bij my vodafone.
Server is 465
Ssl moet aangevinkt zijn.

Kun je me laten weten of het hiermee wel weer werkt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is niet zo handig dat je deze foutmelding krijgt Harrie3
Kun je eens naar de uitgaande email instellingen gaan?
Bij de SMTP server dient te staan authsmtp.vodafone.nl of een sendmail.vodafone.nl
Gebruikersnaam is het email adres waarmee je inlogt bij my vodafone.
Wachtwoord is het wachtwoord waarmee je inlogt bij my vodafone.
Server is 465
Ssl moet aangevinkt zijn.

Kun je me laten weten of het hiermee wel weer werkt?
Harrie3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Het is gelukt! Blijkbaar is er toch iets veranderd omdat ik aan de instellingen niets had veranderd. Op internet had ik wel gelezen dat je je Vodafone telefoonnummer (voorafgegaan door 'mail') in combinatie met je wachtwoord moest gebruiken, maar blijkbaar is het dus je e-mailadres. Veel dank Steven.

Vriendelijke groet,

Harrie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Goed om te horen Harrie3!
Nizno

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Houd er wel rekening mee Harrie3 dat wanneer je nu op een wifi-lijn van een andere provider zit je geen mail kan versturen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nizno, aangezien wij een smtp met inlog gebruiken zal dit wel gewoon werken, tenzij de wifi-provider dit blokkeert. 😉
Nizno

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
wat een aantal providers dus doen, vandaar ook die aanvulling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic