Rene662

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan geen SMS ontvangen iPhone 7plus iOS 11

Ik kom er net achter dat ik geen sms'jes ontvang. Ik heb een testbericht aan mezelf verstuurd. Deze kwam wel binnen.
Ik heb het toestel al opnieuw opgestart zonder resultaat.

groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rene662 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is te gaan naar je instellingen - berichten en daar kijken of je instellingen wel goed staan. Zo ie zo even iMessage uit- en weer aanzetten. En kijk daar ook gelijk of Stuur als SMS wel aan staat 🙂

Even goed controleren en mocht het niet lukken dan zou ik bij instellingen - algemeen - stel opnieuw in je netwerkinstellingen herstellen (dat wil ook zeker nog wel eens helpen.). Probeer het even en dan horen we wel of het is gelukt.

Succes!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rene662 ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is te gaan naar je instellingen - berichten en daar kijken of je instellingen wel goed staan. Zo ie zo even iMessage uit- en weer aanzetten. En kijk daar ook gelijk of Stuur als SMS wel aan staat 🙂

Even goed controleren en mocht het niet lukken dan zou ik bij instellingen - algemeen - stel opnieuw in je netwerkinstellingen herstellen (dat wil ook zeker nog wel eens helpen.). Probeer het even en dan horen we wel of het is gelukt.

Succes!
Rene662
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Top Rene662 ,
Goed dat je het ook even laat weten... Veel plezier!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic