sharona

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen Blackberry Blox activeren

Hoi,
 
Ik zit met het probleem dat ik mijn Blox voor de Blackberry niet kan activeren. Ik stuur een smsje naar 4000 met Blackberry aan en krijg vervolgens dit smsje terug: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur...
 
Wat moet ik hiermee doen? Langs een Vodafone winkel gaan oid? Ik begrijp er niks van, want het kaartje wat ik nu heb, heb ik al eerder voor een Blackberry gebruikt..
 
Mvg
5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
sharona schreef:
Hoi,
 
Ik zit met het probleem dat ik mijn Blox voor de Blackberry niet kan activeren. Ik stuur een smsje naar 4000 met Blackberry aan en krijg vervolgens dit smsje terug: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en vraag naar een adviseur...
 
Wat moet ik hiermee doen? Langs een Vodafone winkel gaan oid? Ik begrijp er niks van, want het kaartje wat ik nu heb, heb ik al eerder voor een Blackberry gebruikt..
 
Mvg

Hallo Sharona,
 
het antwoord op je vraag staat toch redelijk duidelijk in je eigen verhaal beschreven 😉
sharona
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja en dan 45ct per minuut betalen? Of kun je daar gratis heenbellen?
 
*edit*
 
Heb er net heengebeld en om een medewerker gevraagd en dan zegtie deze dienst is niet beschikbaar..
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
sharona schreef:
Ja en dan 45ct per minuut betalen? Of kun je daar gratis heenbellen?
 
*edit*
 
Heb er net heengebeld en om een medewerker gevraagd en dan zegtie deze dienst is niet beschikbaar..
Even 1 minuut op de site van Vodafone gekeken: 
 
Vodafone Prepaid
Bellen naar het telefoonmenu van 1200 is gratis. Alleen als je kiest om te spreken met een van onze medewerkers, betaal je € 0,45 per gesprek.
 
Dus even naar 1201 bellen, krijg je een medewerker aan de lijn en het kost je nooit meer dan 45 cent.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Was het niet zo 1200 gratis en 1201 45 cent per gesprek? Maja wat voor prepaid heb je eigenlijk, want ik geloof dat niet alle Blackberry blox werken met alle prepaids
Goku

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een probleem met mijn Blackberry ik wil opwaarderen maar het lukt links boven staat er SOS en boven in het midden staat er Geen Voorziening voor sim: 2 wat moet ik doen A.U.B HELP ME
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic