Lia02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan er geen voicemail worden ingesproken wanneer toestel in vliegtuigstand staat?

Dinsdag had ik mijn telefoon 3 uurtjes op vliegtuigstand. Ik ben gebeld door iemand en heb ook een gemiste oproep SMS en een voicemail van diegene. Echter ben ik blijkbaar ook gebeld door de dokter en hebben ze ingesproken. Ik heb geen gemiste oproep of sms'je gekregen? Ook geen voicemail, wat vreemd. Ik neem aan dat dit te maken heeft met vliegtuigstand?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Nee hoor, dit heeft niets te maken met je vliegtuigstand. Heeft de dokter wel een juist nummer gebeld? Als deze heeft ingesproken dan zou je gewoon een voicemail bericht moeten hebben in je inbox van je voicemail. Dit staat volledig los van je vliegtuigstand op je toestel. Probeer het zelf eens, bellen vanaf een ander toestel en zet je eigen toestel op vliegtuigstand en dan kijken of je kan inspreken. Je zal merken dat dit gewoon goed gaat, normaal gesproken.

Anders even een kaar je voicemail uitzetten en daarna weer aanzetten (activeren). Misschien dat er iets mis is gegaan maar ik betwijfel of dat het probleem is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Nee hoor, dit heeft niets te maken met je vliegtuigstand. Heeft de dokter wel een juist nummer gebeld? Als deze heeft ingesproken dan zou je gewoon een voicemail bericht moeten hebben in je inbox van je voicemail. Dit staat volledig los van je vliegtuigstand op je toestel. Probeer het zelf eens, bellen vanaf een ander toestel en zet je eigen toestel op vliegtuigstand en dan kijken of je kan inspreken. Je zal merken dat dit gewoon goed gaat, normaal gesproken.

Anders even een kaar je voicemail uitzetten en daarna weer aanzetten (activeren). Misschien dat er iets mis is gegaan maar ik betwijfel of dat het probleem is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic