Hoi
Dominicquentin Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Voor
€ 20,84 zetten we je abonnement minimaal 3 tot maximaal 9 maanden voor je stop. Je betaalt dan geen abonnementskosten en kunt je mobiele nummer tijdelijk niet gebruiken. Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml (dit is antwoord op je topic)
En dan antwoord op je vraag in je topic:
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig
€ 25.
Het verlagen kan dus wel maar dan kost het je geld en je kunt daarna wel weer omhoog. Meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice: https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/ (op deze pagina kan je in het midden een Bel mij nu afspraak, of een chat gesprek voeren, of een afspraak maken met Vodafone. Of bellen naar +31 654 500 100.