chan1222

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan bb blox niet aanzetten

 hallo
 
Ik heb mijn beltegoed opgewardeerd maar kan mijn bb blox niet aanzetten in het smsje wat ik van vodafone krijg staatmijn huidige tarief kan ik deze dienst niet gebruiken.
Wie kan en wil mij helpen.
 
Alvast bedankt
Groetjes Chantal
5 Reacties 5
WilbyS

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Chantal,

Ten eerste welkom op onze forum! Leuk dat je ons via dit medium contacteert.

Om je beter van dienst te kunnen zijn, zou ik graag je 06-nummer in een PM willen hebben. Hiermee kan ik nagaan of de instellingen in ons systeem kloppen. Dan kan ik dit ook eventueel voor je rechtzetten.

Mocht je niet weten hoe je een PM stuurt, via de onderstaande link vind je hoe je dit kunt doen.

Hoe verstuur ik een Private Message

armand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gister een bb gekocht en een blox aangevraagt nu is t wel van mijn beltegoed af alleen ik kan niet op internet.
fiedereltje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ook bij mij doet de blox het niet. Heb me wel aangemeld. Heb ook een sms gehad dat het geactiveerd is. Maar kan niet op het internet. Ik weet dat als je beltegoed heb aangeschaft, je snel je blox weer aan moet zetten. Anders gaat het van je beltegoed af. Als je instellingen nog op het internet aangemeld staan.
 
Groetjes fiedereltje
fiedereltje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
o,ja ook kan ik niet op de website van vodafone. Heb alles al geprobeerd om te kijken wat er is. Als ik aangeef dat ik mijn wachtwoord vergeten ben. Moet ik een smsje of een e-mail krijgen met een tijdelijk wachtwoord. Via de sms krijg ik wat binnen, maar als ik dat intype dan krijg ik de boodschap wachtwoord ongeldig. Via de e-mail krijg ik geen wachtwoord binnen. Snap er niks van. Ook heb ik een bb.
 
Groejes nogmaals fiedereltje
jeremyb

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo fiedereltje,Het bericht van jou betreffende het probleem met inloggen op My Vodafone. Maak hiervoor een nieuw topic op http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Room/bd-p/redroom. Anders raakt het officieele probleem buiten zicht.Betreffende je probleem met de Blackberry, lees de post van collega Mod Wilby. Hierbij staat het versturen van een PM met de benodigde gegevens. Dus ff terug scrollen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic