Hey Energieboy
Vandaag zowel 4 keer telefonisch contact gehad, in de winkel geweest en in Maastricht op het hoofdkantoor. Daar heb ik met een medewerker gesproken en die is boven gaan overleggen met een techneut. Om mij rustig te houden en mij weer het gebouw uit te krijgen heeft hij beloofd om het binnen pakweg twee uur op te lossen. Eventueel iets langer maar vandaag zou het geregeld worden. Hij zou me via What's app bellen vlak voor dat hij naar huis zou gaan. Rond 16.10 uur. Dat heeft hij gedaan met de mededeling dat het nog niet opgelost was maar dat het echt voor 18.00 uur in orde zou zijn.
Nou ik kan je vertellen. Keiharde leugens. Hebben niets gedaan. Ja het ligt op de juiste afdeling. Peoh poeh na 2 weken. Overigens eerst wordt er beweerd dat een extern bedrijf het moet oplossen en nu zou het opeens intern kunnen en op de juiste afdeling liggen. Waarschijnlijk op slaapzaal 24.
Er zijn mensen bij de klantenservice, in de winkel die het goed met je voor hebben, maar daar koop ik niets voor. Als die figuren die iets zouden moeten doen eens uit hun winterslaap zouden komen en gaan werken dan zou het misschien helpen. Sterker nog ik denk dat ze nu bewust de boel aan het traineren zijn, omdat ik tegen bepaalde medewerkers niet meer zo vriendelijk was.
Zo die zullen we wel eens even kloten door het extra lang op te houden. We zullen hem leren boos te worden.
Let op als er hier al een medewerker zich ermee gaat bemoeien dan begint het met je moet sowieso wachten tot maandag. Maandag moeten we eerst gaan uitzoeken wie er daadwerkelijk mee bezig zou zijn.Dan zitten we al ver in de maandagmiddag en dan moeten de dames en heren weer naar huis toe, want owee als ze niet op tijd kunnen eten. Dinsdag is het Kerst dag en dan heeft driekwart vrij en dan zijn de juiste mensen niet aanwezig. Woensdag en donderdag liggen ze allemaal onder de kerstboom uit te buiken om vervolgens vrijdag met z'n allen bij het koffie apparaat hun verhalen te delen van de leuke kerst en de kado's die ze hebben gehad.
Nou ik zal je zeggen dat het hele verhaal vanaf maandagmiddag niet doorgaat, want dan ben ik in Maastricht en verlaat het gebouw niet voordat het is opgelost. Ik laat me niet langer voorliegen en belazeren door een paar medewerkers die incompetent zijn. Niemand die de schade gaat vergoeden die door Vodafone veroorzaakt is. Maar dan komen ze van een koude kermis thuis. Er is inmiddels al contact met een advocaat die hun gaat aanpakken. In de voorwaarden staat weliswaar dat Vodafone zich indekt tegen vervolgschade door het niet kunnen bellen of gebeld worden. Maar A vodafone staat niet boven de wet en B wanprestatie en redelijkheid zijn hier al lang ruimschoots overtreden.
Vodafone Maastricht kan maandag zijn borst nat maken. Ik laat niet meer langer met me sollen.