JMJ de Bruijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan Mijn Ziggo losgekoppeld worden van My Vodafone?

Goedenavond,

 

Kan mijn ziggo losgekoppeld worden van My Vodafone?

 

Ik hoor het graag,

Mvg,

JMJ de Bruijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3485Posts
  • 1054Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @JMJ de Bruijn, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om Mijn Ziggo los te koppelen van My Vodafone. Hier help ik je dan ook graag mee. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. De gegevens zijn nu alleen nog in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je indien gewenst een nieuw account registeren met een ander e-mailadres op deze pagina.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12179Posts
  • 3548Oplossingen
  • 3170Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3485Posts
  • 1054Oplossingen
  • 1138Likes

Hi @JMJ de Bruijn, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om Mijn Ziggo los te koppelen van My Vodafone. Hier help ik je dan ook graag mee. Bij deze heb ik het in orde gemaakt. De gegevens zijn nu alleen nog in gebruik voor My Vodafone. Voor Mijn Ziggo kan je indien gewenst een nieuw account registeren met een ander e-mailadres op deze pagina.

JMJ de Bruijn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Cecilia,

Hartelijk dank voor de snelle service!

mvg,

JMJ de Bruijn

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic