Carlamens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Geen Mail Lezen Op Htc Desire

hallo, is er iemand die mij kan helpen. Ik heb een vodafone abonnement met een vodafone account, dit alle op een HTC desire. Nu kan ik wel mailtjes verzenden en ontvangen, alleen mijn beste vriend, die ook een vodafone account heeft en een HTC desire, kan mijn mailtjes niet lezen en ik die van hem niet.

Wat we ook proberen en aankaarten bij HTC en vodafone niemand weet het antwoord, het lijkt wel of niemand snapt wat voor probleem dit is. Heeft er dan niemand last van?

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven, of advies. Email instellingen heb ik al diverse keren gecontroleerd maar alles klopt. Mijn man en mijn vriendin hebben ook een vodafone email account. Vriendin heeft een Nokia E.. en mijn man een HTC HD 2. Ze kunnen beide de mailtjes lezen. Mijn man moet wel eerst het mailtje openen, maar het is te lezen. Dus help waar zit het probleem??

2 Reacties 2
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Komt het mailtje wellicht in de spambox van je vriend terecht?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hallo Carlamens,

Als ik je post goed begrijp is het dus niet mogelijk om mails te ontvangen van@vodafone.nl emailadressen?


  • Betreft dit nog wat speciaals (bijlages, HTML opmaak) of is dit alleen tekst?
  • Krijg je mails van andere adressen wel correct binnen?
  • Zie je wel dat de mail ontvangen is, staat deze in je inbox?
  • Heeft het gewerkt, en zo ja is er wat veranderd sinds dat moment?
Gezien je aangeeft wel mails te kunnen versturen en ontvangen mogen we stellen dat het probleem niet in je verbinding ligt.
Op dit moment zou ik geneigd zijn te zeggen dat het probleem zich bij HTC voordoet. ( Android)

Mag ik vragen wat voor antwoord je bij HTC hebt gekregen op je vraag?

Groet,

Chris
Vodafone Forum Team







E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic