Hoi Joyce, ik heb precies hetzelfde probleem, ben blij dat het niet aan mij ligt want ik begon al echt aan mezelf te twijfelen. Ik heb dit toestel nu al bijna 2 maanden, en alles heeft goed gewerkt, inclusief een mailaccount toevoegen en hier ook berichten mee ontvangen en verzenden. Ik denk dat ik een maand geleden al een keer problemen hiermee had, en ik weet niet meer wat ik toen heb gedaan maar hij werkte weer. Afgelopen vrijdag kreeg ik wederom problemen. Ik ben vanmorgen naar de Vodafonewinkel geweest, en daarna konden ze me wonder boven wonder ook niet helpen, zelfs de reparatiebalie niet. Er werd verteld dat ik een nieuwe updat van iets op mijn toestel moest zetten, maar helaas werkte dat ook niet met hun computer. Hun advies was dus om het toestel op te sturen zodat het gerepareerd kon worden. Ik dacht bij mezelf, eerst even zelf bij mijn ouders op de computer kijken of het werkt, en toen zag ik jou berichtje. Ik denk dat de enige oplossing dus is om het toestel op te sturen voor reparatie en het dan 2 tot 3 weken kwijt te zijn !!!! Ik heb altijd al een samsung toestel gehad, nog nooit problemen, maar nu helaas wel. Ik baal echt als een stekker. Mocht jij nog andere oplossingen hebben gehoord in de tussentijd, dan hoor ik het graag!