DaveyS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Apple watch 8 met iPhone 13 niet activeren met OneNumber

Hallo,

 

Ik heb vandaag al meerdere pogingen gedaan om mijn apple watch te activeren met OneNumber naar tot op heden is dit nog niet gelukt.

 

Ik volg de stappen tot ik ben bij inloggen op MyVodafone en ik doe dit, komt het Vodafone logo in beeld en komt ik weer terug bij het configureer netwerk in de Watch app.

 

Na 7x heb ik de moed opgegeven, hebben jullie een oplossing?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @DaveyS, goedemorgen!

Wat irritant dat het niet lukt om OneNumber te bestellen. Uit je bericht begrijp ik dat je nadat je hebt geklikt op 'Configureer mobiel netwerk' niet verder komt na het inloggen met je My Vodafone gegevens. Je komt dan weer terug in het vorige scherm. 

Ter dubbelcheck. Lukt het wel om via de browser in te loggen in My Vodafone? Dit om uit te sluiten of er misschien foutieve gegevens worden gebruikt bij het inloggen. En heb je voor de zekerheid zowel je Watch als toestel al eens helemaal opnieuw opgestart? Houd er ook rekening mee dat je gebruik moet maken van iOs17.1 en WatchOS 10.1. 

Hanzzi

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb precies hetzelfde probleem, is afgelopen maandag 6-11 een case van gemaakt, dacht vanmiddag ga eens bellen volgens de medewerker moest er nog ergens een vinkje gezet worden, keurig gedaan en opnieuw opgestart maar helaas. Vanavond weer gebeld en deze medewerker wist te vertellen dat het een fout in het systeem is die nog niet opgelost is, was nog niet bekend hoelang het nog gaat duren.

Na een jaar wachten was ik blij, was haast overgestapt naar KPN, maar voor de rest super tevreden dus niet gedaan.

Hoop nu dat ik weer niet in de verleiding ga komen 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Hanzzi Is het voor jou inmiddels verholpen? Om de case en details te bekijken heb ik je gegevens nodig. Dus mocht er hulp nodig zijn, wil je dan je telefoonnummer invullen in je profiel? Geef dan maar een seintje hier, dan check ik het.

Hanzzi

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het telefoonnummer staat in mijn persoonlijk profiel

Hanzzi

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het casenimmer is:**

 

**Moderator: casenummer verwijderd i.v.m. privacy**

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Hanzzi 

Ik heb gekeken en uit de informatie uit de case maak ik op dat jij een melding krijgt, namelijk Foutmelding: 06-nummer niet gevonden. In deze reactie van Cecilia lees je hoe je dat kunt verhelpen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic