Lekker veel vertrouwen, John, een abonnement aansmeren . Als de TS belt met KPN, wat nu z’n provider is, dan kunnen ze bekijken wat er aan de hand is. Daarnaast vraag ik me af of het zeker is dat het nummer zomaar zou zijn overgenomen door Vodafone? Als TS klant was bij KPN en hij kan z’n prepaid nummer niet meer gebruiken, omdat die zich niet aan de KPN voorwaarden heeft gehouden, dan blijft het nummer ook bij KPN en komt dat niet zomaar bij Vodafone. Nummerbehoud gaat altijd via een sms bericht om te controleren of de klant wel mee over wil.
Of er gaat veel verkeerd op de achtergrond of het nummer is al zo lang niet meer gebruikt door TS en heeft iemand anders het nummer gekregen (dit kan na een aantal jaren). Omdat KPN deze vergeten was af te sluiten bij de TS is het nummer naar een nieuwe eigenaar gegaan en die is misschien met dat nummer naar Vodafone gekomen. Dit lijkt mij het meest logische verhaal.
Maar goed, als de TS meent zich altijd aan de prepaid voorwaarden te hebben gehouden van KPN, dan is het wel een vreemde fout en kan alleen KPN oplossen met Vodafone. Kort gezegd, je moet hiervoor bij KPN zijn
Dit zijn de prepaid voorwaarden bij KPN:
Beetje erg verstopt, daarom zet ik het hier neer!
Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).
Heb je je prepaid-tegoed 6 maanden niet gebruikt?
Als je langer dan 6 maanden je aansluiting niet gebruikt, wordt je beltegoed bevroren voor 90 dagen. Je kunt dan nog wel gebeld worden, bellen naar gratis nummers en opwaarderen.
Om je prepaid-tegoed weer vrij te maken, moet je het binnen 90 dagen na de bevriezing opwaarderen.
- Waardeer je in deze 90 dagen op? Dan komt het bevroren tegoed weer vrij. Je kunt weer bellen, sms’en, internetten etc.
- Waardeer je in deze 90 dagen je prepaid-tegoed niet op? Dan kunt je niet meer bellen en gebeld worden. Je mobiele nummer en simkaart werken niet meer. Wil je weer kunnen bellen, bestel dan een nieuw prepaid-pakket of abonnement. Het is niet meer mogelijk om je oude nummer mee te nemen.