Beste,
Moedeloos ben ik begonnen met het schrijven van dit bericht. Inmiddels zijn wij 1 maand verder vanaf het moment dat ik u meerdere keren heb gebeld, schatgesprekken heb gevoerd (ik heb alles zwart op wit) en zelfs mails zijn verstuurd naar de klachtencommissie namens mij door 1 van uw medewerkers. Tot op heden krijg ik maar geen reactie en word ik alles behalve serieus genomen. Ook wil ik melden dat ik ondertussen meerdere keren telefonisch contact heb gehad incl. al mijn gegevens en mijn dossiernummer, maar het lijkt wel alsof niemand zich verantwoordelijk voelt om mij degelijk te helpen. Er is echt ZO VAAK de verbinding verbroken dat ik niet meer geloof dat dit onschuldig is. Gisteren alleen al heb ik 3 keer gebeld, mijn verhaal uitgelegd en gezegd dat de verbinding steeds wordt verbroken en na een half uur wordt er weer opgehangen. U kunt zich volgens mij niet inbeelden hoe frustrerend dit is voor mij als klant. Het enige wat ik wil is een degelijk antwoord en hulp bij mijn vraag- en/of probleemstelling.
Kort gezegd, is er vorig jaar telefonisch contact opgenomen met mijn moeder en aangegeven dat zij in aanmerking komt om haar telefoonabonnement te verlengen. Er is hierna een mail verstuurd met een verzoek om dit te accorderen. Zij heeft NOOIT op de knop gedrukt voor akkoord. Desondanks heeft u haar abonnement verlengd! Dus het betreft een verlening ZONDER haar toestemming. Ik heb hier bewijs van en dit heb ik uw collega's inmiddels meerdere malen aangegeven. Een van uw medewerkers gaf inderdaad aan dat het een systeemfout was en dat het opgelost zou worden, maar inmiddels is er nog steeds NIETS opgelost. Zij wil van dit abonnement af!! Hoe duidelijker kan ik zijn. Zij heeft NOOIT toestemming gegeven voor dit abonnement. Met terugwerkende kracht willen wij het onrechtmatig geïnde geld terug en een spijtbetuiging is hier ook op zijn plaats. U kunt altijd contact met mij opnemen om dit netjes op te lossen, maar ik overweeg serieus juridische stappen nu er geen sprake is van aanbod en aanvaarding. En u als het ware misbruik heeft gemaakt van het feit dat mijn moeder de taal niet machtig is, om haar telefonisch een abonnement aan te smeren. Het meest kwalijke vind ik de manier hoe u hiermee omgaat. U kunt ons ook serieus nemen en samen naar een oplossing zoeken.
Ik geef nogmaals haar zaak/ registratienummer: 13180272.
IN afwachting van uw spoedige reactie, dank ik u.
Met vriendelijke groet,
S. Uzun