Marlous_r

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

KLACHT! annuleren of toch nog wachten??

Ik heb net voor de zoveelste keer gebeld over de status van mijn bestelling (abonnement + iphone 8 64g) en ben echt ziedend!! Ben nu een maand verder en nog steeds geen telefoon, sterker nog: kreeg te horen dat er een fout zat in mijn bestelling waardoor hij gewoon al die tijd is blijven hangen.
Ik heb op 30-12 online via vodafone en friends mijn eerste bestelling geplaatst; daarop heb ik een bevestiging ontvangen en ik zou later meer horen. 5 januari maar eens gebeld waarom ik nog niets had gehoord, bleek de bestelling niet goed doorgekomen te zijn en moest ik hem maar opnieuw plaatsen. Meteen gedaan (weer via vodafone & friends) en toen weer een bevestiging ontvangen en vrij snel daarna (zelfde dag) ook mijn contract en referentienummer. Leek nu dus goed gegaan te zijn. 8 januari een sms ontvangen dat mijn telefoon in week 2 verwacht werd. Nadat week 2 verstreken was maar weer eens gebeld en mijn gegevens door gekregen: nee, mevrouw, het is nog wachten op uw telefoon.... op het forum had ik gelezen: voor 9 januari besteld: 2-3 weken levertijd. Die 3 weken waren vandaag wel voorbij dus daarom ben ik maar weer eens gaan bellen. Daarnet werd mij dus verteld dat er een fout zat in mijn bestelling en dat hij vanochtend opnieuw was geplaatst. Volgens de medewerker zou ik wel nog de voordelen genieten die ik ook kreeg bij mijn bestelling van 5 januari, maar op mijn vraag of ik nu weer minimaal 3 weken op mijn iphone moest wachten was hij een beetje vaag... in eerste instantie zei hij: ja, nou dat kan nog wel even duren en daarna zei hij: we krijgen vandaag nog vracht, wellicht zit uw telefoon daar wel bij. Nou, ik heb er inmiddels totaal geen vertrouwen meer in. Was al aan het twijfelen of ik de bestelling alsnog zou annuleren. Als ik op een andere manier een telefoon met abonnement bestel kan ik mijn iphone morgen in huis hebben namelijk....
Mijn geduld raakt aardig op moet ik zeggen. Het is echt fout op fout op fout; eerste bestelling niet aangekomen, tweede bestelling wel, sms dat in week 2 wordt verwacht daarna niets meer (inmiddels week 4), toen gebeld en werd gezegd dat het nog steeds wachten was op de telefoon (niks geen foutmelding zichtbaar) en nu dus wel ineens een foutmelding en begint het circus weer van voor af aan.
Kan ik uberhaupt nog annuleren nu er al zoveel weken overheen gegaan zijn?

4 Reacties 4
MissRedheadzz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste,
Ik zou het annuleren. Als het goed is moet dat gewoon kunnen!
Loop effe een Vodafone winkel in. Ze kunnen namelijk ter plekke annuleren voor je
Dat gaat veel sneller en vriendelijker dan telefonisch.
Telefonisch met vodafone vind ik minder prettig dan face to face.. Puur om dat je elkaar ziet en beter dingen kunt bespreken.

Liefs MissRedheadzz
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Marlous_r,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Er zijn rond de jaarwisseling inderdaad problemen geweest met het doorvoeren van de orders. Wat is ondertussen de status? Is het bestelde abonnement + toestel al geannuleerd? De tip die MissRedheadzz geeft klopt: de bestelling annuleren is de beste optie. Je kunt dan in een winkel meteen een nieuw abonnement afsluiten en krijgt je nieuwe iPhone meteen mee naar huis.

We zijn benieuwd naar jouw update en of we je nog ergens mee kunnen helpen!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic