nicoh2606

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT, Slechtste klantenservice ooit

Wij hebben 5 abonnementen afgesloten inclusief de nieuwste Iphone.
Op 16-9 de bestelling geplaatst, intern zijn er bij vodafone fouten gemaakt waardoor onze bestelling pas 10-10 is doorgevoerd en dus onze toestellen veel te laat zijn binnengekomen omdat we achteraan zijn geplaatst met uitleveren.

Een klacht ingestuurd en gevraagd om een vergoeding aangezien onze nieuwe abonnementen per maand geld scheelde en het leveren van de telefoons heeft 2,5 maanden geduurd wat dus op een aardig bedrag neer komt.

In onze bestelling staat dat wij 5 x Red hebben en nu is er 4 x Red en 1 x Red Super afgesloten waardoor we dus weer extra kosten hebben, na 3 x dit te melden is het nog steeds niet opgelost. Wij hebben al 100 x gebeld naar jullie nummer en elke keer worden we weer van het kastje naar de muur gestuurd.

Ik zou graag een Manager willen spreken maar niemand kan dat doorgeven of heeft geen gegevens.

Ik lees overal dat Vodafone een van de beste werkgevers is in Nederland maar wat dat betreft zijn jullie DRAMA naar je klanten.

Hoop dat er hier wel reactie op komt en dat wij geholpen worden anders gaan we toch echt op zoek naar een andere telefonie provider.

Met vriendelijke groeten,

Een bedrijf dat 10 abonnementen heeft lopen bij jullie.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties vanuit de community en verder geen activiteit meer. Het topic valt tevens niet onder de huisregels. Daarom zal het binnenkort worden gesloten. Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met onze klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic