jakunz57

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

KLACHT!! Nummerbehoud aan een ander gegeven maar we kunnen nog berichten sturen maar niet bellen.

Gisteren 12-12-2023 zou mijn extra abonnement (Red Together) met nummerbehoud overgezet worden om 10.30 uur maar we hebben geen Vodafone simkaart ontvangen dus naar de Vodafone winkel. rond 16.15 uur met de vraag over de simkaart. Helaas had ik mijn legitimatie dus eerst naar huis. Rond 17.00 uur weer terug, werd gezegd die nummer is al gegeven aan een ander dus verplicht een nieuwe simkaart + nieuwe contract van 2 jaar.         Vorige provider zegt dat het nummer officieel een cooldown periode heeft en dat het niet aan een ander gegeven mag worden. 

Vandaag weer gebeld om het nieuwe contract te geannuleerd. De andere met de nummerbehoud moest ook geannuleerd worden want dan kon ik een nieuwe nummerbehoud (die ik had besteld) weer aanvragen. Vanaf 13.00 uur tot 15.00 uur aan de telefoon gezeten en 3x doorverbonden. Technische dienst zegt dat degene die ons nummer heeft al 3 jaren dat nummer heeft. 

Ik heb bewijzen dat wij vanaf 13-10-2021 het nummer hebben van oude provider. Maar technische dienst kan niets voor ons betekenen! Twee uren voor nop gezeten.

Met het nummer kunnen we nog berichten sturen en bellen via Whatsapp en sms-sen. Bellen kunnen we niet maar als we naar het nummer bellen krijgen we een Vodafone voismail.  Wat betekent Cooldown periode? Niets!!

Wat is hier gebeurd?? We willen absoluut geen andere nummer. Waar kan ik mijn klacht indienen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jakunz57
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost door winkel Vodafone Schalkwijk Haarlem, heel tevreden over hun service! Het uitzoeken was geen probleem, meteen simkaart met de juiste eigen nummer gekregen. 

Ik ga nooit meer naar de winkel in Hoofddorp, wat een onvriendelijke man en niet service gericht. Wil alleen maar nieuwe contracten afsluiten. Nummerbehoud aan een andere klant gegeven, hoe zo? Mij voor gek verklaren, mooi niet!!!

Chapeau voor de medewerkers van winkel Haarlem!! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Gaat het hierbij toevallig om een prepaid nummer waarbij je langer dan 6 maanden niet hebt opgewaardeerd? Dan klopt het inderdaad dat hij vergeven is. Anders komt een moderator in enkele werkdagen na je probleem kijken. 

jakunz57
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

nee, we hadden dit nummer al jaren. Heb daar ook bewijzen van maar weet niet of ik die hier kan plaatsen ivm privégegevens en oude provider had de nummerbehoud goedgekeurd. We kunnen het nummer nog steeds gebruiken, bellen lukt niet. Hoe kan iemand dit nummer krijgen en zeggen dat ze al 3 jaren dit nummer heeft? Hier klopt iets niet en volgens mij zijn wij die iemand maar met een andere naam omdat wij het telefoonnummer nog kunnen gebruiken via WIFI. 

Tjeerd85

Raadgever
  • 91Posts
  • 20Oplossingen
  • 21Likes

Via wifi en Whatsapp is niet het nummer hebben natuurlijk. Je kan je gegevens in je profiel zetten, dan komt een moderator vanzelf voor je kijken. 

jakunz57
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je reactie. Alle gegevens en nummer kloppen in profiel. Wij gaan vandaag naar de winkel met al onze bewijsstukken en betreffende mobiel. 

jakunz57
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opgelost door winkel Vodafone Schalkwijk Haarlem, heel tevreden over hun service! Het uitzoeken was geen probleem, meteen simkaart met de juiste eigen nummer gekregen. 

Ik ga nooit meer naar de winkel in Hoofddorp, wat een onvriendelijke man en niet service gericht. Wil alleen maar nieuwe contracten afsluiten. Nummerbehoud aan een andere klant gegeven, hoe zo? Mij voor gek verklaren, mooi niet!!!

Chapeau voor de medewerkers van winkel Haarlem!! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11859Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hi @jakunz57 
Wat goed dat je hier nog even laat weten dat je geholpen bent. Nog mooier is de reclame voor Vodafone winkel Schalkwijk in Haarlem :). Fijn dat die het voor je hebben opgelost en de juiste service hebben gegeven. Vervelend van de vorige winkel, misschien iets voor @Cecilia om door te geven. Kan natuurlijk nooit kwaad om betreffende winkel te laten weten dat het niet goed is gegaan en het kan al helemaal geen kwaad om dan ook even de andere winkel een pluim toe te zenden 😁.

Bedankt voor het melden Jakunz57 en namens mij alvast hele fijne feestdagen gewenst en een klachten vrij 2024 😋

jakunz57
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kan ik de winkel in Haarlem een pluim geven? Ik heb ze wel wat lekker gegeven omdat ik bij Vodafone en Ziggo kan blijven en niet over hoeft te stappen naar KPN, nog meer gedoe daar pas ik voor. Ik ben heel tevreden over de diensten van Ziggo en Vodafone dus ik ben echt heel blij!!!

Ook van mij natuurlijk fijne feestdagen en Happy 2024 met Vodafone!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3085Posts
  • 909Oplossingen
  • 1041Likes

Hi @jakunz57, nog een warm welkom hier!

Ontzettend fijn om te lezen dat jouw bezoek gisteren aan de Vodafone winkel Schalkwijk Haarlem zijn vruchten heeft afgeworpen. Ik ben blij om te lezen dat je zo goed bent geholpen daar en met een tevreden gevoel de deur bent uitgegaan. Een groots compliment en dit zet ik dan ook zeker naar ze door! 🙂 Ik weet zeker dat ze dit heel leuk vinden om te horen.

Alvast fijne feestdagen en een gelukkig&gezond 2024 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic