Sanna28

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

KLACHT :Geen goede service voor het leveren van toestel

Ik heb een maand geleden een nieuwe toestel en abonnement afgesloten in de Vodafone winkel in de Venestraat Den Haag.

De verkoper gaf aan dat het lang zou duren voordat ik het toestel zou kunnen krijgen en dat is nou juist wanneer ik op vakantie ben. De verkoper zei dat het geen probleem was dat het ook afgeleverd kon worden in mijn afwezigheid op een ander adres. Ik kreeg een melding van de koerier die aangaf dat het protocol van Vodafone was om zelf aanwezig te zijn en te pinnen. Wat mij bevreemd juist voor Vodafone zou er een betere en innovatieve manier moeten zijn als het om mobiele oplossing gaat en natuurlijk niet te vergeten de chat en bel menu waar een klant er gewoon uitgegooid word. Ik vind dat er ten alle tijden het doorverbonden moet worden naar een agent om snel en adequaat te kunnen reageren. Ik verneem graag van jullie. Dank.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sanna28 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is wel een beetje vreemd allemaal en wat er nu gebeurd is, geen idee. Normaal gezien, als je een nieuwe klant bent, moet je echt zelf pinnen en kan je daarna met je nieuwe abonnement aan de slag. Afleveren op een ander adres is dan niet mogelijk, dat moeten ze daar ook weten. Wanneer je al klant bent dan kan deze wel gewoon worden afgeleverd op een ander adres, dan is daar geen probleem mee. Zie voor deze info op deze pagina van Vodafone

Daar staan ook twee nummers bij, die kan je het best even bellen om te vragen wat er nu aan de hand is. Daarmee krijg je sneller antwoord en die kunnen met je mee kijken. Hoe dan ook, het is niet netjes en bedrijf dat het vervelend is. Laten we hopen dat Vodafone er samen met je uit komt, wat ik wel verwacht. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sanna28 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is wel een beetje vreemd allemaal en wat er nu gebeurd is, geen idee. Normaal gezien, als je een nieuwe klant bent, moet je echt zelf pinnen en kan je daarna met je nieuwe abonnement aan de slag. Afleveren op een ander adres is dan niet mogelijk, dat moeten ze daar ook weten. Wanneer je al klant bent dan kan deze wel gewoon worden afgeleverd op een ander adres, dan is daar geen probleem mee. Zie voor deze info op deze pagina van Vodafone

Daar staan ook twee nummers bij, die kan je het best even bellen om te vragen wat er nu aan de hand is. Daarmee krijg je sneller antwoord en die kunnen met je mee kijken. Hoe dan ook, het is niet netjes en bedrijf dat het vervelend is. Laten we hopen dat Vodafone er samen met je uit komt, wat ik wel verwacht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic