Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes

Je nieuwe My Vodafone account

Alle klanten die een abonnement hebben gaan over naar een nieuwe versie van My Vodafone (app). Om je een handje te helpen vonden wij het een goed idee om een handleiding voor jullie te maken, zodat je snel en makkelijk door de installatie heen bent!

Op het moment dat je inlogt in My Vodafone of de app, moet je eerst je gebruikersnaam veranderen. Voortaan log je namelijk in met een zelf gekozen e-mailadres in plaats van je mobiele nummer. Zodra je bent ingelogd, kun je het vernieuwde My Vodafone gebruiken en bekijken.

Het kan zijn dat de informatie over je tegoed en verbruik enkele dagen nog niet actueel is in My Vodafone en de My Vodafone App. Kijk bij je tegoed en verbruik altijd naar het tijdstip wanneer dit voor het laatst is bijgewerkt.

Heb je problemen bij het inloggen in My Vodafone of de My Vodafone App? Volg dan eerst de instructies op onze website.

Extra hulp bij gebruik van de nieuwe My Vodafone app
Krijg je de melding: "Het e-mailadres is niet geldig" bij Android of “Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.” bij iOS? Controleer dan of er geen spatie voor, in of achter je e-mailadres is geplaatst. Sommige telefoons plaatsen automatisch een spatie achter je e-mailadres.

Bij Windows Phone kun je de app nadat je nummer is vernieuwd helaas niet gebruiken. Houd hiervoor dit topic in de gaten.

Zo! Hopelijk kun je hiermee uit de voeten. Hebben de instructies geholpen om je account succesvol om te zetten? We zijn benieuwd naar jouw bevindingen.

131 Reacties 131
Omatikaya

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Vodaphone,

Als ik naar 'My vodafone>Overzicht>Online account uitbreiden' ga. Dan krijg ik de volgende error:

Oeps.. u heeft geen toegang tot deze paginaDe pagina die u wilt bekijken is niet beschikbaar. Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit krijg? En hoe ik kan voorkomen? Ik kan nu niet mijn mobiele abonnement toevoegen en dus niet kijken hoeveel ik uitgeef aan vodafone? Mijn tweede opmerking aan een Vodafone medewerker: Ik heb een abonnement dienst per maand. Maar ik wordt naar mijn berekeningen per 28 dagen afgeschreven op mijn bankrekening?
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Omatikaya ik raad je aan met de reguliere klantenservice contact op te nemen.
Zij zullen je met deze specifieke vragen verder helpen.
Meer info over wat wel en niet thuishoort op ons Forum vind je in de huisregels:
http://voda.fo/ne/g65ff
farahsouiri

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Ik heb een nieuw abbonement bij Vodafone. Voorheen had ik altijd prepaid bij Vodafone en daarop is mijn My vodafone ook op ingesteld. Nu heb ik een ander account aangemaakt met mijn ander emailadres om mijn nieuw abbonement te activeren, wel is mijn telefoonnummer omgezet van prepaid naar abbonement. Telkens als ik op inlog, op beide, dan krijg ik 'Oeps, dit is niet mogelijk!'. Letterlijk met alles wat ik wil doen. Zowel op mijn oude prepaid my vodafone als op mijn abbonement. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Volgens mij ligt het aan dat ik mijn nummer heb overgenomen. Ik wil gewoon weer een my vodafone account dat werkt en ik inzicht krijg in mijn verbruik..

Hoor graag van jullie.

Groet
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat je een werkende my Vodafone wilt
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen beide accounts verwijderen en een nieuwe correct voor je aanmaken zodat jij weer je tegoeden etc. kan inzien.
farahsouiri

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Top! Thank you 😉
marcosieben1986

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik het email adres invul krijg ik ontjuist veld probeer het later nog eens hoe kan dit?
Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk gaat er iets mis op de server
De klantenservice kan hem voor je aanmaken met het desbetreffende e-mailadres.
Wat je eventueel zelf kan proberen is de cookies van je browser te wissen en dan opnieuw proberen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
marcosieben1986 , is het nog gelukt om het account te activeren op jouw e-mailadres?
marcosieben1986

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het is gelukt.
robge

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een ramp dit systeem!! Ik kan wel inloggen maar als ik dan mijn telefoon nummer wil koppelen is de pagina niet beschikbaar. Welke halve zool heeft dit uitgedacht? Dit is de manier om klanten weg te jagen. Gewoon maar naar een andere provider als dit niet snel wordt opgelost.
robge

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goh kunnen jullie niets anders dan doorverwijzen naar de klantenservice die dan ook nog om 2000sluit. Redelijk zwaktebod. Ik hoef geen twitter of facebook - ik il gewoon SERVICE. Maar ik krijg het vermoeden dat dit uit jullie worrdenboek geschrapt is.
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is niet iets wat wij kunnen oplossen vanuit hier omdat wij niet in de systemen kunnen. Daarom wordt je ook juist doorverwezen naar de andere kanalen. De klantenservice kan het koppelen voor je. Mocht het niet lukken dan kunnen zij een onderzoek starten bij de technische dienst.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Op een gebruikersforum kan je die service helaas niet krijgen 😞

Een email sturen naar de klantenservice kan wel.
Brittkroesen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik me heb geregistreerd en me daarna wil inloggen staat er dat er geen rollen zijn gevonden binnen deze applicatie. Dat hij alleen te gebruiken is voor consumenten. Weet iemand hier een oplossing voor?
Brittkroesen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan me niet inloggen op de site en op de app hij geeft steeds een foutmelding en zegt dat de App alleen voor consumenten is.
Weet iemand hier een oplossing voor? Groetjes Britt
Anonymous
Niet van toepassing
In beide gevallen raad ik jullie aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice.
pammetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik voer mijn 8 cijfers achter "06" in om mijn mobiele nummer kenbaar te maken maar kom er niet doorheen. blijft maar rondjes draaien.

Werkte gisteren ook al niet. Erg irritant!
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice
Zij kunnen je hiermee verder helpen.
RogérHK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen jullie mij helpen? Ik ben 13 jaar en ik heb een abbonoment gelocht op mijn moeders naam etc. Maar ik had vroeger een Vodafone account met mn prepaid kaart van Vodafone. Alleen nu wil ik inloggen zegt hij dat hij het niet doen. 'Er bestaan geen rollen voor deze gebruiken'.
Dus ik probeer een nieuw account aan te maken maar als ik me nummer in voer zegt hij dat het niet bestaat. Kunnen jullie mij helpen?

Alsvast bedankt
Rogér Leander
Anonymous
Niet van toepassing
Hi ,

Zoals je waarschijnlijk hierboven al gelezen hebt dien je in te bellen bij de klantenservice. In jouw geval dient jouw moeder dit te doen omdat zij de contactpersoon is bij ons. Mijn collega's bij de klantenservice kunnen jou en jouw moeder hiermee verder helpen en eventueel het account aanmaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic