san85

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je kunt momenteel jezelf niet registeren voor My Vodafone, probeer het later opnieuw.

Je kunt momenteel jezelf niet registeren voor My Vodafone, probeer het later opnieuw.
 
Zijn er meer mensen, die hier last van hebben?
En waneer wordt dit gefixed?
 
 
9 Reacties 9
Anne79

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil inloggen op myvodafone en geeft aan,dat mijn mobiele nummer niet van vodafone is.Dit nummer heb ik al 6 jaar!Vreemd,heel vreemd
boal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 weken later nog hetzelfde verhaal. IK kan niet inloggen, noch registreren. Ik wilde via my vodafone opwaarderen. Dus klantenservice gebeld. Wachttijd 5 minuten., Maar na 10 minuten tikten mijn kostbare prepaid minuten lekker door. Waar vodafone dus weer aan verdient. En wat een tijd kost dat allemaal. Was Youp van het Hek er nog maar.
tessavandereng

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Ik krijg dus ook al dik 2 weken een foutmelding! Grrr.
En ik moet zien of ik al over mn abbo heen zit ja of nee 😞
Queen1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De dienst 360 werkt schijnbaar niet meer,teminste na 30 juni kun je je niet meer registreren.
Is er een alternatief voor?
Ik wil graag mijn contacten online beheren.
Is er misschien een App voor ofzo?
l3andana

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg ook steeds een foutmelding bij het aanmelden voor my vodafone. Wanneer gaat hier iets aan gedaan worden? Het is nu al 2-3 weken zo!
 
patriesju

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hier hetzelfde.. met 2 verschillende nummers! (na hoge rekening)
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi gebruikers,

mochten deze problemen nog steeds actueel zijn. zou ik eens met vodafone contact opnemen.
De info die er voor nodig is is privacy gevoelig en kunnen we op een dergelijke manier als het forum dan ook niet controleren / verifieren.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
lautjeviw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem. mijn nummer bestaat opeens niet meer op vodafone. is echt heel vervelend!
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Mod Break,

Dit topic wordt gesloten, gezien hier geen antwoord geleverd kan worden door ons of een andere forum gebruiker.. Ik heb zelf aangegeven dat er helaas contact opgenomen moet worden met onze klantenservice.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic