Alexvidw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer

Ik had vorig jaar ook een abonnement afgesloten 1 met verzekering voor het toestel..... toen ze mijn telefoon uit de werk auto gestolen hadden dacht ik bij Vodafone wel goed te zitten ze hadden me immers tot nu toe nog niet teleurgesteld en waren erg behulpzaam met het afsluiten van mijn abonnement en het daarbij behorende verzekerings pakket! Twee maanden later werd mijn telefoon gestolen ???????????? ik vol goede moed naar die mooie rooie winkel in Stadskanaal met die vriendelijke dame die me destijds immers ook zo goed had geholpen. Daar aangekomen heb ik mijn verhaal gedaan. Mevrouw mijn telefoon is uit de werkauto gestolen maar ik heb Vodafone protect geïnstalleerd dan kunt u toch zien waar de telefoon zich nu bevindt! Klopt meneer ik zal even voor u kijken. Ja hebbes hij is het laatst online geweest in België..... dat klopt niet mevrouw dat was gisteren vandaag was ik in Veghel omgeving en ben ik niet in België geweest! Oké ja klopt ik zie het laatste keer online gisteren in België! Maar mevrouw waarom kan je dan niet zien waar ik vandaag geweest ben? Ik had immers altijd gps aan google maps en geotracker liepen altijd op de achtergrond.....? Kon ze me geen antwoord op geven.... ok is niet anders. Nou in dit geval zou ik graag gebruik willen maken van mijn verzekering die ik heb afgesloten! Meneer daar moet ik u teleurstellen u heeft niet de juiste verzekering u bent niet verzekerd voor diefstal!! Niet de juiste verzekering??? Hoezo? hebben jullie verschillende verzekeringen? Daarvan heb je nooit iets gezegd???????? Mevrouw ik heb bij jou dit abonnement afgesloten en jij hebt mij toch geadviseerd om een verzekering te nemen? Iets wat ik tot nu toe nog nooit gehad had maar toch genomen heb omdat het me werd aangeraden met zo'n duur toestel!!?? Door jou mevrouw!! En nu ga je me vertellen dat je mij voor 5 Euro extra een diefstal verzekering had kunnen laten afsluiten maar jij mij dat (bewust) niet verteld hebt???? Is dit een een bekend probleem bij jullie? Dat jullie de mensen maar de halve waarheid vertellen of is dit alleen mij overkomen en ben ik nu dom omdat ik die vriendelijke dame in die mooie rooie winkel in Stadskanaal op het woord geloofde? Ik weet onwetendheid beschermt me niet voor zulke dingen en had ik maar beter moeten kijken! Maar het heeft mijn vertrouwen in jullie zover beschadigd dat ik niet weet of ik mijn abonnement nog wel wil verlengen!
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hi Alexvidw,

Ik kan me voorstellen dat het balen is als je toestel is gestolen en je er dan achter komt dat je verzekering niet de benodigde dekking biedt. We hebben inderdaad verschillende verzekeringen. Onze medewerkers doen ook altijd hun best om onze klanten zo goed mogelijk voor te lichten over de mogelijkheden. Het is dus niet zo dat mijn collega jou dat bewust niet heeft verteld. Uiteindelijk ligt de keuze van de verzekering bij de klant.
Ik snap dat je hier nu weinig aan hebt. Helaas kunnen we niks aan de situatie veranderen 😞

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic