ciao_monkey

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer.... Smartband bij Sony Xperia Z2

Ik heb vandaag mijn abo verlengd in de vodafoneshop icm een Sony Xperia Z2. Ik heb hierbij expliciet gevraagd of dezelfde acties gelden in de winkel als in de webshop. Jullie medewerker vertelde me dat het precies hetzelfde is, ik had alleen het imei nummer nodig van de telefoon..... Dus ik was in de veronderstelling dat ik de smartband kon bestellen. Nu blijkt achteraf dat ik dus een ordernummer nodig heb... En die heb ik niet omdat ik mijn bestelling niet "online" heb geplaatst....

Jammer dat ik niet goed ben voorgelicht en daarom dus de actie met smartband "mis" moet lopen. Misschien een idee om het duidelijk bij de telefoon te vermelden, want dan had ik het gewoon online besteld....
1 Reactie 1
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@ciao_monkey

Niet bij laten zitten, gewoon naar de winkel terug gaan en zeggen: Jullie hebben het gezegd, dus regel het maar! Een vodafone werknemer doet uitspraken "namens" Vodafone, dus Vodafone kan zich niet achter het feit verschuilen dat een medewerker verkeerd geinformeerd was. Dit is HUN probleem en niet die van u.

Daarnaast heb je altijd nog een "onbindingstermijn". Dus je kan de telefoon zo terug brengen en zeggen: Ik hoef het contract toch niet, ik verleng wel via internet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic