sienan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer. Niet klantvriendelijk

Hallo allemaal,

Ik heb pas geleden mijn abo bij Vodafone verlengd omdat ik echt tevreden was. Ik heb het verlengd in de avond nadat ik 3 keer moest terugkomen( met de auto 15 min rijden) vanwege een storing in het migratiesysteem van Vodafone. Uiteindelijk kon ik verlengen en dit heb ik dan ook gedaan. 2 dagn later lees ik dat bestaande en nieuwe klanten 1gb erbij krijgen. Ik heb tot heden gewacht en vandaag gebeld. Als ik mijn abo de dag erna dus in de ochtend had verlengd..had ik die 1gb per maand wel gehad. Ik voe mij wel ontevreden hierdoor. Wat kan ik hieraan doen?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo sienan,

Je kunt het beste terug gaan naar de Vodafone Winkel (met de auto 15 min. rijden). En deze kwestie voorleggen aan de vestigingsmanager van die winkel. Hopelijk zal hij of zij jou dan tegemoet komen met alsnog 1 GB aan extra data-tegoed uit coulance. En daarna ga je weer naar huis (met de auto 15 min. rijden).

Houd er rekening mee dat je geen individuele kwesties op dit openbare Forum mag plaatsen. Daar is dit Forum niet voor geschikt en niet voor bedoeld. Dat staat duidelijk vermeld in de Regels van het Abonnementen Board. Bovenste topic in het Abonnementen Board.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic