Steffens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jaar lang buitenland

Beste Vodafone,

Op dit moment ben ik nog klant bij telfort, maar ik mag mijn abonnement verlengen en wil graag overstappen naar jullie. Ik heb een hele mooie aanbieding gezien voor een 2jarig abonnement, inclusief een gratis Iphone 4S voor maar 22.50 per maand. Nu wil ik natuurlijk graag gebruik maken van deze aanbieding, alleen heb ik 1 probleem:

Per februari ga ik voor 5 maanden stage lopen in Duitsland. Vervolgens ben ik ongeveer 6/7 weken in Nederland en daarna ga ik per september 5 maanden studeren in Spanje. Ik ben in 2015 dus vrij weinig in Nederland.

Nu is mijn vraag wat mijn opties zijn voor een abonnement van Vodafone? Ik wil namelijk heel graag gebruik maken van die aanbieding als ik naar jullie overstap, maar ik wil wel weten wat mijn opties zijn voor het feit dat ik 10 maanden lang in het buitenland zit. Kan ik dan bijvoorbeeld mijn abonnement nog bevriezen en later weer gebruiken? En wat kan ik dan het beste doen als ik in het buitenland zit?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en zie graag een antwoord tegemoet!

mvg,
Steffens
1 Reactie 1
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Je kan max 9 maanden je abonnement bevriezen.
Zie hier de voorwaarden.
Heb niet alles gelezen maar denk dat je abonnement dat gestopt wordt en weer doorgaat na die 9 maanden. Je einddatum schuift dan ook 9 maanden door en zou je abonnement pas op na 2 jaar en 9 maanden.
Ik zou gezien je jaar buitenland je nummer op pre pay zetten en pas weer een abonnement nemen als je terug bent. Zullen dan ook wel leuke acties zijn ander ga je nu iets aan, zet je dat 9 maanden stop, betaal je er 3 zonde echt optimaal te benutten en dan nog eens 21 maanden regulier. Komt neer op bijna 3 jaar met je aansluiting en toestel doen.
Gebruik in het buitenland een lokaal prepay apkket of abonnement als je aan de eisen voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic