BGAaron

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL speaker actie

Hoi.

Ik heb 3.5 maand geleden een samsung s8 besteld met de actie jbl speaker. Ik heb de speaker nog nooit gekregen en er niks meer over gehoord. Wel dat het is goed gekeurd en dat hij verzonden zou worden.. hoelang gaat dit nog duren of kan ik er naar fluiten?

Met vriendelijke groet

Aaron
3 Reacties 3
Rotjeknor1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb meegedaan aan de inruilactie van Samsung in September vorig jaar. Nog steeds mijn 113 euro niet ontvangen. Volgens het filiaal in Zoetermeer was er een storing waardoor de uitbetaling vertraagd zou zijn. Bij Vodafone klantenservice krijg ik geen duidelijk antwoord. Ik voel me opgelicht! Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi BGAaron en Rotjeknor1,

Neem allebei even contact op met de klantenservice via Facebook of Twitter.
Mijn collega's kijken graag voor jullie na wat er precies aan de hand is. Via het forum kan ik helaas niets voor jullie betekenen, gezien ik niet in onze systemen kan.
TJoustra

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Moderator,

Contact opnemen met de klantenservice heeft geen enkel nut. Je wordt alleen doorverwezen naar een 071 nummer waar je te horen krijgt dat het te druk is om de telefoon op te nemen en verzocht wordt een mail te sturen naar accessoire.vodafone@mconomy.nl.

Van hen krijg je weer de volgende reactie terug op je mail:


Bedankt voor je mail. Helaas is de JBL speaker actie definitief gesloten. Wij kunnen je aanvraag niet meer verwerken.

Wij zijn als extern bedrijf ingehuurd om de registraties te verwerken en de fulfillment uit te voeren.
Mochten er nog vragen zijn adviseer ik je om contact op te nemen met Vodafone.

Kortom: we worden weer van het kastje naar de muur gestuurd en niemand neemt zijn verantwoordelijkheid.

Wanneer gaat Vodafone eens leren fatsoenlijk met haar klanten om te gaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic