HuubGB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL speaker actie

Ik heb op 22 november een nieuw abonnement afgesloten met JBL speaker actie, Ik heb gisteren mijn telefoon ontvangen wanneer wordt de JBL speaker geleverd of moet je deze ergens aanvragen ?
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hoi HuubGB,

De JBL speaker had je eigenlijk al aan moeten vragen. Gezien je op 22 november al een nieuw abonnement hebt afgesloten, raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen dan voor je checken of je nog in aanmerking komt voor een speaker en wat je daarvoor moet doen.
HuubGB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij de klantenservice kunnen ze me niet verder helpen, ik had het formulier moeten invullen en een aantal gegevens moeten opsturen zoals de afleverbon, streepjescode van de doos en het IMEI nummer, maar hoe kan ik deze opsturen als ik afgelopen dinsdag 13 februari ( Bijna 3 maand na opgave ) mijn nieuwe telefoon pas heb ontvangen? IK vindt dit een hele kwalijk zaak en hier mee maak je bij nieuwe klanten een ZEER SLECHTE beurt. Ik vindt het dan ook een zeer kwalijke zaak dat Vodafone niet met een compensatie komt of alsnog een JBL speaker opstuurt. Ik heb gewoon NIET de mogelijkheid gehad om aan de voorwaarden te voldoen om dat Vodafone te laat de telefoon heeft toe gezonden. Ik hoop dat het alsnog opgelost / gecompenseerd wordt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi HuubGB,

Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic