Kellybella1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL actie bij s8, gegevens niet goed ingevuld. Aanvraag afgewezen.

Ik heb in januari mijn contract verlengd bij jullie met de actie van de jblbox.ik heb alles netjes opgestuurd om in aanmerking te komen voor de box! Ik kreeg 13 januari een mail terug met dat de gegevens niet goed in waren gevuld en dit alsnog kon doen.dan blijkt dat jullie actie is afgelopen en ik mijn regestratie niet opnieuw kan doen!!..meerde keren gebeld met vodafone maar kunnen me niet verder helpen? Mooi actie! Ik krijg een telefoon nummer en moet dat maar bellen..war blijkt dat nummer klopt niet.ik vind dat er wel een oplossoming mag komen!
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Kellybella1987, sorry dat je nog geen reactie hebt gehad! Heb je hierover nog een klacht ingediend? Zo ja, wat is daar nog uitgekomen? Mocht je geen klacht hebben ingediend, dan is dat natuurlijk alsnog mogelijk via https://vodafone.nl/klacht. Via het Forum kunnen we dit namelijk helaas niet nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic