paulw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

JBL Playlist

Ik heb vanochtend een Samsung Galaxy S8 besteld met nieuw nummer. Op de site stond de telefoon in voorraad. Na de bestelling begreep ik van de chatmedewerkster dat de telefoon tussen 5 en 10 werkdagen geleverd wordt. Dat is niet echt op voorraad maar vooruit. Echter, om van de actie voor de gratis JBL playlsit speaker in aanmerking te komen moet je voor 13 januari zowel de afleverbon, de streepjescode van de doos alsmede het IMEI nummer opsturen. Als de telefoon nu dus wat lnager duurt omdat hij toch niet op voorraad blijkt te zijn loop ik dan mijn gratis speaker mis? Zou toch belachelijk zijn? Was juist een reden om nu al een nieuw abonnement met nieuw nummer te nemen ipv wachten op de mogelijkheid tot nummerbehoud!
9 Reacties 9
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi paulw,

Goed dat je het even vraagt. We hebben deze vraag in onderzoek.
Mocht je je toestel niet voor de 13e ontvangen, dan zorgen we er natuurlijk voor dat je alsnog je JBL Speaker ontvangt.
Neemt in dat geval even contact op met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter.
Geen zorgen dus! Dit gaat helemaal goedkomen 🙂
paulw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Sietske! Je bent na 7 telefoontjes naar allerlei afdelingen, waar ze niet wisten wat te doen, de eerste die duidelijk toezegt dat ik de speaker alsnog krijg! Chapeau! Uiteraard hoop ik wel dat de Op=Op voorwaarde dan ook niet geldt! Want toen ik bestelde op 5 januari was er nog voorraad van beide kleuren!

Maar in ieder geval alvast bedankt voor je duidelijke toezegging!
fcac1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen,

ik heb hetzelfde probleem. eerst al op 29 december online een abonnement + samsung 8 besteld.
op 5 januari met klantenservice gebeld, bleek dat er regelmatig online aanvragen niet goed verwerkt worden. Men kon wel mijn gegevens zien. De dame heeft toen de order alsnog doorgezet. Echter dit betekent wel dat ik de samsung aktie misloop (50eur cashback). Nu blijkt ook de levering van de S8 op zich te laten wachten waardoor ook de JBL aktie niet op tijd aangevraagd kan worden.
In hoeverre hebben jullie voor mij een oplossing voor het mislopen van beide akties.
I

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
fcac1967,

De actie van de JBL-speaker blijft langer online staan in verband met alle storingen van de afgelopen tijd. Je kunt deze dus gewoon nu nog steeds aanvragen via: https://accessoire.vodafone.nl/samsungjbl.
paulw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn telefoon toch nog op tijd ontvangen. Meteen de JBL aangevraagd. Mijn besteldatum is 5 januari (heb ik ook emailbevestiging van) maar door de late verwerking van Vodafone staat er op mijn order nu 8 januari. En je moet je telefoon uiterlijk 6 januari hebben besteld dus de aanvraag geeft problemen. Ik heb de datum in de aanvraag nu op 5 januari gezet maar op de geuploade orderbon staat dus een te late datum! Hoe gaan jullie dit oplossen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
paulw, wellicht kun je in dat geval het beste de e-mailbevestiging van je bestelling meesturen zodat ze dit mee kunnen nemen in de beoordeling.
Htinteren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben benieuwd hoe de situatie nu is. Ik heb op 6 januari besteld, maar de levering was op 15 januari. Op basis van vele telefoontjes en ook nog e-mails gaf Vodafone toe dat ze problemen hadden met de levering en dat er een oplossing zou worden gezocht. Nu krijg ik echter zojuist een e-mail waarin niet meer staat dan dat de sluiting op 14 januari wat en dat het daarmee afgelopen is. Via 0094 kan ik niet bellen omdat mijn nummer bij Vodafone nog niet bekend is.
fcac1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
helaas werkt de link niet .
ik ga morgen eindelijk na 4 weken de telefoon ontvangen. de toegezegde JBL speaker wil ik natuurlijk ook gewoon . hoe kan ik dit regelen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten & gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic