Hallo,
De vodafonelijn is op dit moment niet bereikbaar, dus ik dacht ik doe het even op deze manier.
Ik heb namelijk ong. anderhalve maand geleden een brief gestuurd naar vodafone dat ik graag mijn abonnement wil opzeggen. Dit werd bevestigd met een smsje, dat ik over 14 dagen 'meer informatie' zou ontvangen. Dus ik dacht prima, want ik wist van de maand die nog doorloopt. Helaas heb ik nooit de beloofde 'extra informatie' ontvangen. Dus heb ik erachteraan gebeld. Helaas heb ik een uur aan jullie klantenlijn in de wacht gestaan. Dit duurde mij veel te lang (terwijl op de website stond, wachttijd 1min..). Vandaag vielen ineens mijn datagegevens uit, ook kan ik niet meer bellen. Betekent dit dat mijn abonnement ermee op is gehouden? Uiteraard wil ik niet meer betalen voor dit abonnement als hij het niet doet.
Help mij alsjeblieft, en tijdig, want ik moet nu gauw een ander abonnement regelen.
Mvg,
Paula