PaulaBos1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is mijn abbo nu opgezegd of niet?

Hallo,
 
De vodafonelijn is op dit moment niet bereikbaar, dus ik dacht ik doe het even op deze manier.
 
Ik heb namelijk ong. anderhalve maand geleden een brief gestuurd naar vodafone dat ik graag mijn abonnement wil opzeggen. Dit werd bevestigd met een smsje, dat ik over 14 dagen 'meer informatie' zou ontvangen. Dus ik dacht prima, want ik wist van de maand die nog doorloopt. Helaas heb ik nooit de beloofde 'extra informatie' ontvangen. Dus heb ik erachteraan gebeld. Helaas heb ik een uur aan jullie klantenlijn in de wacht gestaan. Dit duurde mij veel te lang (terwijl op de website stond, wachttijd 1min..). Vandaag vielen ineens mijn datagegevens uit, ook kan ik niet meer bellen. Betekent dit dat mijn abonnement ermee op is gehouden? Uiteraard wil ik niet meer betalen voor dit abonnement als hij het niet doet.
 
Help mij alsjeblieft, en tijdig, want ik moet nu gauw een ander abonnement regelen.
 
Mvg,
 
Paula
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Paula,

Wat vervelend dat je geen reactie meer gekregen hebt. Het klinkt alsof je abonnement inderdaad is beeïndigd. De wachttijd aan de telefoon klinkt erg lang, misschien is er iets verkeerd gegaan. Je mag uiteraard ook contact opnemen via Facebook of Twitter, dan kijken mijn collega's het graag voor je na.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic