Timop'10

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is mijn SMS afgeleverd bij de ontvanger?

Ik denk dat mijn nummer geblokkeerd is door iemand. Op whatsapp weet ik het zeker want daar wordt mijn bericht niet afgeleverd. Wanneer ik een sms stuur komen er 2 grijze vinkjes. Is dit bericht nu wel of niet afgeleverd. En ben ik dan geblokkeerd of niet? Ik kan er nergens iets van vinden. Ik heb het gevoel dat er wel staat dat het is afgeleverd maar dat dit niet zo is. 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Timop'10 
Gewoon even zoeken op de website van whatsapp. Het is namelijk geen app van Vodafone. Zie bv bij: geblokkeerd worden door iemand

Timop'10
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor de reactie. Dit betreft geen bericht via whatsapp. Via whatsapp ben ik 109% geblokkeerd. Het betreft een gewone sms.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Als je al zeker bent dat je via whatsapp geblokkeerd bent, dan wil die persoon ook niet dat je hem/haar via sms berichten stuurt. Het kan zijn dat de ander op de telefoon heeft aangegeven geen informatie te willen verzenden bij gelezen. Wat zo werkt bij een iPhone. Beetje lastig maar een andere controle is er niet. Als de ander je blokkeert dan kan je ook geen sms berichten sturen (bij een iPhone, zal bij andere merken net zo zijn).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic