Nou ja, sorry dat ik je dan moet uitleggen hoe de community werkt. Dat zou jij dan toch ook moeten weten als software engineer. De community stuurde je twee berichten omdat je 1 een reactie van mij kreeg, en 2 omdat ik je naam noemde. Als je de mailtjes goed leest dan kan je dat daar ook uithalen. Als je dit niet wenst, ga naar instellingen bij je naam en zet daar @mentions uit en dan krijg je geen berichten dubbel.
Als het formulier al is ingevuld, dan ligt het zeker aan de koekjes of aan je browser die deze gegevens moet onthouden en dan vanzelf ingeeft. Zo heb ik zelf ook een browser die alles al ingeeft als ik daarop een formulier open. Via een andere browser, waar ik deze toestemming niet heb gegeven, doet dat niet. Dus het kan wel degelijk aan je koekjes liggen of het ligt aan je browser die dit automatisch ingeeft omdat die deze gegevens al kent.
Waarschijnlijk herkent die dan een veld niet en krijg je problemen met invullen. Maar goed, volgens mij was dit niet je probleem maar ging het om sms berichten. Particulier weet ik dat dit via een omweg, via de
klantenservice van Vodafone, uit te zetten is. Maar of dit ook bij zakelijke abonnementen kan, geen idee. Beste is toch om dan de zakelijke klantenservice te raadplegen. Ga naar de website van Vodafone, kies voor zakelijk en dan kan je in het midden van de pagina opgeven of je gebeld wenst te worden of dat je zelf wilt bellen. Die mensen kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Maar hier op de community is dat niet mogelijk.
Ik kan je niet verder helpen, dit is echt iets voor Vodafone.