Boemoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om Sim Only te verlengen met een maandelijks opzegbaar abonnement?

Goedemiddag,

 

Mijn abonnement loopt bijna af. Ik zou graag doorgaan bij Vodafone met een Sim Only abonnement en mijn huidige toestel bewaren (nog in goede staat). Ik zie echter dat ik alleen een Sim Only abbo kan afsluiten met een looptijd van 1 of 2 jaar.

 

Ik wil dit niet. Mocht mijn telefoon bv. kapot gaan na 3 maanden, dan wil ik niet gebonden blijven aan het sim only abbo.

 

Kortom: ik wil een maandelijks opzegbaar simonly abbo. Weet iemand of dit mogelijk is bij Vodafone?

 

mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12184Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3173Likes

Daar kan ik je kort en krachtig een antwoord op geven. Nee, die zijn er niet. Je kan alleen een 1 of 2 jarig abonnement afsluiten. Wat je wel kan overwegen is, wanneer je een nieuw toestel nodig hebt, Vodafone Next nemen. Dit kan je wel helpen om de volgende stap te nemen. 

Of dan een nieuw los toestel kopen, die zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer en als je, wat je normaal zou betalen per maand aan toestellening, dat zet je nu apart op je rekening en kan je dan een nieuw toestel kopen 😁😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12184Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3173Likes

Daar kan ik je kort en krachtig een antwoord op geven. Nee, die zijn er niet. Je kan alleen een 1 of 2 jarig abonnement afsluiten. Wat je wel kan overwegen is, wanneer je een nieuw toestel nodig hebt, Vodafone Next nemen. Dit kan je wel helpen om de volgende stap te nemen. 

Of dan een nieuw los toestel kopen, die zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer en als je, wat je normaal zou betalen per maand aan toestellening, dat zet je nu apart op je rekening en kan je dan een nieuw toestel kopen 😁😉

Tjeerd85

Raadgever
  • 103Posts
  • 23Oplossingen
  • 26Likes

@Energieboy als je niet verlengt blijft je abbonnement gewoon doorlopen onder de huidige voorwaarden, zonder de toestellening 🙂 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12184Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3173Likes

Dat weet ik @Tjeerd85 
Maar klant wil graag een nieuw abonnement en elke maand opzeggen, dit kan niet. Als de klant nu nog een toestel heeft, en er nu geen toestellening op zit, of misschien had die er wel helemaal geen toestellening op, dan zou die wat extra apart kunnen zetten op z’n spaarrekening en als het dan nodig is om een nieuwe te kopen, heb je geld om dit te doen. Zit je nooit te klooien met leningen. Noem mij maar ouderwets, maar dit is altijd de beste manier. 

Hoe dan ook, een 1 of 2 jarig abonnement is wat Vodafone verkoopt en geen maandelijkse opzegbare abonnementen. Misschien zijn er andere providers die dit wel hebben? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic