Justist

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is er een manier om de 4G Blox uit te zetten?

Achtergrond: Zowel ik als een familielid hebben een bepaald abonnement, sinds ongeveer dezelfde datum (scheelt twee weken oid), met verder precies dezelfde inhoud en prijs. Het enige verschil is dat ik op een gegeven punt besloot om de 4G-Blox aan te zetten, voor 2,50 per maand, want ik wilde 4G. De ander deed dat niet.
Wat nu het geval is, is dat de ander ongeveer een maand geleden een sms kreeg dat 4G nu standaard in diens abonnement zit, zonder extra kosten. Ik heb die sms niet gekregen, vermoedelijk omdat ik de Blox ervoor aan heb gezet.
Deze Blox kan ik niet via de app uitzetten, omdat die 'permanent' is.

Nu mijn vragen:

  • Gezien we hetzelfde abonnement hebben, als bij de ander 4G automatisch onderdeel wordt van het abonnement, zou dat bij mij dan ook het geval moeten zijn?
  • Heb ik nu dus 'dubbel' toegang tot 4G, en betaal ik voor 1 methode terwijl de ander gratis is?
  • Kan ik, of kunt u, ervoor zorgen dat ik niet extra betaal voor iets wat ik gratis zou moeten krijgen?

Met vriendelijke groet,
Simon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Justist ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt. Ik zal je vragen per punt beantwoorden:


  • Gezien we hetzelfde abonnement hebben, als bij de ander 4G automatisch onderdeel wordt van het abonnement, zou dat bij mij dan ook het geval moeten zijn? Antwoord: Is het ook het geval dat je nu hetzelfde abonnement hebt? Mogelijk heeft je familielid toch net iets anders of tussentijds een wijziging gedaan of aanbod ontvangen. Via de klantenservice kan dit worden nagekeken. Via het Forum kunnen we niet bij je gegevens en het dus niet nakijken.
  • Heb ik nu dus 'dubbel' toegang tot 4G, en betaal ik voor 1 methode terwijl de ander gratis is? Antwoord: Je kunt maar één keer 4G hebben, dubbele toegang is niet mogelijk. Als de BloX nog aan staat dan blijf je inderdaad apart ervoor betalen.
  • Kan ik, of kunt u, ervoor zorgen dat ik niet extra betaal voor iets wat ik gratis zou moeten krijgen? Antwoord: Via de klantenservice kan worden nagekeken of 4G inderdaad in je abonnement zit. Mocht dit het geval zijn dan kunnen we de BloX zonder verlies van 4G verwijderen. Zit 4G niet standaard in je abonnement? Dan kunnen we de BloX ook verwijderen, maar dan heb je geen 4G meer, uiteraard wel nog 2G en 3G. Mogelijk kan je abonnement dan ook worden gewijzigd naar een nieuwe variant waar wel 4G in zit. Via het Forum kunnen we niet bij je gegevens en het dus niet nakijken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Justist ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt. Ik zal je vragen per punt beantwoorden:


  • Gezien we hetzelfde abonnement hebben, als bij de ander 4G automatisch onderdeel wordt van het abonnement, zou dat bij mij dan ook het geval moeten zijn? Antwoord: Is het ook het geval dat je nu hetzelfde abonnement hebt? Mogelijk heeft je familielid toch net iets anders of tussentijds een wijziging gedaan of aanbod ontvangen. Via de klantenservice kan dit worden nagekeken. Via het Forum kunnen we niet bij je gegevens en het dus niet nakijken.
  • Heb ik nu dus 'dubbel' toegang tot 4G, en betaal ik voor 1 methode terwijl de ander gratis is? Antwoord: Je kunt maar één keer 4G hebben, dubbele toegang is niet mogelijk. Als de BloX nog aan staat dan blijf je inderdaad apart ervoor betalen.
  • Kan ik, of kunt u, ervoor zorgen dat ik niet extra betaal voor iets wat ik gratis zou moeten krijgen? Antwoord: Via de klantenservice kan worden nagekeken of 4G inderdaad in je abonnement zit. Mocht dit het geval zijn dan kunnen we de BloX zonder verlies van 4G verwijderen. Zit 4G niet standaard in je abonnement? Dan kunnen we de BloX ook verwijderen, maar dan heb je geen 4G meer, uiteraard wel nog 2G en 3G. Mogelijk kan je abonnement dan ook worden gewijzigd naar een nieuwe variant waar wel 4G in zit. Via het Forum kunnen we niet bij je gegevens en het dus niet nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic