Achtergrond: Zowel ik als een familielid hebben een bepaald abonnement, sinds ongeveer dezelfde datum (scheelt twee weken oid), met verder precies dezelfde inhoud en prijs. Het enige verschil is dat ik op een gegeven punt besloot om de 4G-Blox aan te zetten, voor 2,50 per maand, want ik wilde 4G. De ander deed dat niet.
Wat nu het geval is, is dat de ander ongeveer een maand geleden een sms kreeg dat 4G nu standaard in diens abonnement zit, zonder extra kosten. Ik heb die sms niet gekregen, vermoedelijk omdat ik de Blox ervoor aan heb gezet.
Deze Blox kan ik niet via de app uitzetten, omdat die 'permanent' is.
Nu mijn vragen:
- Gezien we hetzelfde abonnement hebben, als bij de ander 4G automatisch onderdeel wordt van het abonnement, zou dat bij mij dan ook het geval moeten zijn?
- Heb ik nu dus 'dubbel' toegang tot 4G, en betaal ik voor 1 methode terwijl de ander gratis is?
- Kan ik, of kunt u, ervoor zorgen dat ik niet extra betaal voor iets wat ik gratis zou moeten krijgen?
Met vriendelijke groet,
Simon