Marcel1969

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Is eindejaarskorting meegenomen in nieuwe abonnement?

Hallo,
Weet niet of ik hier goed zit, maar probeer het. Telefonisch werd er nml. niet opgenomen door Vodafone.
Ik heb vorige week vrijdag (de 22e) telefonisch een abonnement afgesloten. Ga weer terug naar Vodafone. Ik heb een iPhone X + RED. besteld. Nou ga ik volgens mijn opgestuurde contract 65 euro p.m. betalen, maar zijn de kortingen daar nog niet van af (volgens de telefonische verkoper).
Omdat ik Ziggo heb gaat er dus nog 5 euro vanaf, plus een factuurkorting voor RED a 2 euro. En omdat nu ook een eindejaarskorting geldt, gaat er ook nog 5 euro extra van af, toch? Ik kan me herinneren dat de verkoopmedewerker 58 euro zei (dus 65 - 5 - 2 euro), maar moet dat dan niet zijn 53 euro (65 - 5 - 2 - 5)? Of begrijp ik iets niet goed?
Ik hoor het graag. Ook als ik beter nogmaals met Vodafone kan bellen (of wordt dit forum beheerd door Vodafone - dat is mij niet duidelijk).
Dank alvast!
Mvg, Marcel


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Marcel1969,

Als je voldoet aan alle voorwaarden van alle kortingsacties worden deze allemaal in mindering gebracht op je maandelijkse kosten. Echter, zie je de Ziggo korting sowieso niet terug op je contract. Om precies na te kijken welke kortingen allemaal van toepassing zijn op jouw abonnement, raad ik je aan ons even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je na te kijken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Marcel1969,

Als je voldoet aan alle voorwaarden van alle kortingsacties worden deze allemaal in mindering gebracht op je maandelijkse kosten. Echter, zie je de Ziggo korting sowieso niet terug op je contract. Om precies na te kijken welke kortingen allemaal van toepassing zijn op jouw abonnement, raad ik je aan ons even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Via het forum heb ik helaas geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je na te kijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was mijn antwoord duidelijk Marcel1969? Of kunnen we je nog ergens mee helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic