tjemo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is een speciaal, aangepast op mijn behoefte, abonnement beschikbaar?

Beste Mr, Mvr,

Mijn huidige provider is T-Mobile. Bij T-Mobile heb ik destijds een contract afgesloten met een special Internet Europa pakket. 500 MB internet in Europa, en als dat op is dan wordt de snelheid verlaagd tot 64 Kb/s. Onbeperkt. Hiervoor betaal ik een extra 14,99 Euro.

Als piloot zijnde kom ik elke dag in een ander land, en zelden meer in Nederland. Daarom is het dus wel heel handig voor mij om dat te hebben.

Nu is mijn abonnement afgelopen, en wil ik dat graag vernieuwen. T-Mobile heeft deze optie echter niet meer.

Mijn vraag aan jullie is nu of jullie zo een mogelijkheid hebben? Dan zou ik graag over willen stappen.

Met vriendelijke groet,

Timo
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Voor in de voordeellanden (Europa) heeft Vodafone het Black abonnement.
Hiermee kun je onbeperkt bellen en sms'en in Europa en Nederland. Je krijgt daarbij 25 GB voor in Nederland en 2Gb voor in de voordeellanden. Meer informatie vind je hier: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/black.shtml?cmpid=00307m_|A_br_abonnement_vodafone_hi...
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
tjemo , zoals Steven- aangeeft hebben we inderdaad het Black Abonnement met data in voordeellanden. Neem gerust contact op met onze afdeling verkoop via 0800-0560 voor een aanbieding.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
tjemo , is het Black abonnement iets voor jou? We hopen je natuurlijk te verwelkomen bij Vodafone 🙂 We sluiten dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren.
tjemo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha!,

Bedankt voor jullie top medewerking 😉

Het gaat mij in principe puur om onbeperkt internet in het buitenland. Snelheid is daarbij niet heel erg belangrijk bij.
Ik snap dat 25GB internet in Nederland 90 euro gaat kosten. Dit is echter totaal niet belangrijk voor mij.

Ik betaal nu rond de 40/50 euro per maand met onbeperkt internet in het buitenland. Ik zou er dus goed op achteruit gaan als ik het Black abonnement zou nemen met 'maar' 2GB gezien ik toch alleen maar buiten Nederland ben, en dat voor 90 euro per maand.

Nogmaals bedankt voor de medewerking en hulp,

Tjemo
sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Tjemo, zelfde frustratie hier.

Vanaf volgend jaar moeten alle providers voldoen aan EU regelgeving en dat betekent uberhaupt geen extra kosten meer voor dataroaming binnen Europa. Tot die tijd zie je nu veel experimentele aanbiedingen. Zo ook bij Vodafone.

Vreemd genoeg krijg je bij meest cheapo-optie van Vodafone (prepaid) een databundel van 1Gb die geldig is in 43 landen. Dat heet Vodafone You L kost €15 en kun je in elke winkel kopen. Als deze kaart "op" is koop je weer een nieuwe. Onhandig... maar het werkt. Ik heb nu naast mijn huidige abonnement een stapel prepaid kaarten wat eigenlijk te belachelijk voor woorden is.

De enige andere optie is het (idioot) hoog geprijsde Black abonnement voor €90 dat een niet bestaande niche aanspreekt: als je bijna altijd in het buitenland bent ga je idd nooit 25Gb in Nederland gebruiken. Voor de zakelijke markt heeft Vodafone wel goedkopere buitenland abonnementen.

Misschien tijdens een layover rondshoppen? In de VS (T-Mobile), UAE (Etisalat), Singapore (Singtel) en Maleisie (U-Mobile) zijn kaarten te koop die eenzelfde constructie hebben als jij had: een hoeveelheid 4G roaming en als deze op is terugschakelen naar een lagere snelheid. Het grootste nadeel is dan natuurlijk een niet Nederlands nummer.

Succes!
tjemo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ha Sander!

Bedankt voor je toffe reactie, en goede ideeën.

Dan zal ik het toch echter op mijn huidig abbonement houden, en volgend jaar gewoon bij T-mobile mijn abbonement verlengen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. We zullen het topic dan ook binnenkort sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic