okkies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is dit part of the deal?

Sinds de start van mijn verlenging bij Vodafone heb ik geen internet. Door een bekende storing bij nieuwe klanten waaronder ik dus met mijn verlenging word mijn internet afgeknepen tot 64kb. Ondanks het feit dat ik onbeperkt data heb.

Wij zijn nu 9 dagen verder. 7 telefoongesprekken met de servicedesk verder. (Nog een mooie boete voor gekregen omdat mijn telefoon uit mijn carkit viel omdat de headset van de vf medewerker defect is. Tnx 209 euro)

Ik heb 2 tickets open op mijn naam en ik ben nog steeds niets opgeschoten. Ik krijg niet eens een statusupdate. Het advies van de klanten service is dat ik maar rustig moet afwachten. Is dit part of de deal?

Ik hoop dat er nu 3 guppies waaronder 1 met een fantastische baard opstaan om mij te vertellen dat dit gewoon niet kan. En dat dit nu eens serieus word opgepakt. Alle grappen ter zeide. Ik zwaar pissed off en ik eis resultaat en compensatie
5 Reacties 5
Nick1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde!
Heb ook 1x de melding gekregen in de MyVodafone app dat de maximale internet snelheid is terug gezet naar 64kbps, ook het tegoed bijgewerkt blijft staan op 1-12-2016 0:00.

Vanaf de dag (30nov) dat ik mijn nieuwe telefoon met simkaart binnen heb gekregen en in gebruik heb genomen.
Daarvoor nooit problemen.
Heel veel chat, bel en mail gesprekken verder... van alles geprobeerd, wordt niet op de hoogte gehouden van het onderzoek, ook niet als je het vraagt.
Vandaag toegezegd gekregen dat ik een nieuwe simkaart krijg, ben benieuwd of dat het probleem verhelpt, maar ben er bang voor. Nu al 2 (!) weken geen internet! Compensatie is op zijn plek.
Nick1989

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Simkaart binnen, geactiveerd..... probleem nog steeds niet verholpen. *zucht*
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Wat vervelend dat jullie deze problemen ervaren na het verlengen van je contract. Ik begrijp dat dat niet fijn is. Helaas kunnen andere Forum gebruikers jullie hier niet bij helpen. Ik begrijp dat jullie het probleem al gemeld hebben via onze klantenservice. Dan wordt er nu gewerkt aan een oplossing. Heb je het nog niet aangegeven? Doe dat dan alsnog.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic