Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Is dit nummer van Vodafone?

Ik word nu al meerdere dagen gebeld door het nummer +31 36 205 2315. Als ik opneem hoor ik gerommel op de achtergrond en na 2 sec wordt er opgehangen.

Ik heb even op Google zitten kijken en verschillende mensen zeggen dat het een nummer is van Vodafone en anderen melden dat het “oplichters” zijn.

Zou iemand van Vodafone duidelijkheid kunnen geven, is het nummer van jullie of is het verstandig deze te blokkeren? En als het nummer van VF is waarom hangen jullie dan na enkele seconden op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Een dubbelcheck kan nooit kwaad @Arnold1310. Ik ben even voor je opzoek gegaan en het nummer 0362052315 is van Vodafone afkomstig. Het klopt dus dat je een belletje van ons hebt ontvangen. Ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het uitbellen, waardoor het gesprek anders is verlopen en vroegtijdig is beëindigd. Excuses voor de verwarring!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Een dubbelcheck kan nooit kwaad @Arnold1310. Ik ben even voor je opzoek gegaan en het nummer 0362052315 is van Vodafone afkomstig. Het klopt dus dat je een belletje van ons hebt ontvangen. Ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het uitbellen, waardoor het gesprek anders is verlopen en vroegtijdig is beëindigd. Excuses voor de verwarring!

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Vandaag weer gebeld door het nummer en het gaat iedere keer zoals ik in mijn eerste bericht schreef. Kunnen jullie niet even per mail laten weten waarom jullie mij zo graag willen spreken? Ik betaal altijd alles keurig, nog nooit een achterstand gehad en m'n contract loopt nog voor meer dan een jaar. Ben benieuwd @Cecilia Vodafone 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb geen idee, @Arnold1310 . Ik ben niet degene die je belt ( @Cecilia Vodafone  ook niet 😉 ) en ik kan ook niet inzien wat de reden van het bellen wel is, sorry. 

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Dat jullie 2 mij niet bellen dat begreep ik wel hoor @Lycke Vodafone  . Maar aan het nummer kun je niet zien welke afdeling dit bv is, verkoop ofzo? Lijkt mij dat jullie niet maar met 1 nummer bellen en elke afdeling z'n eigen nummer heeft. Maar blijkbaar blijft het een mysterie waarom ik gebeld word want jullie collegas hangen zonder wat te zeggen op, na nu 4/5x ben ik dat wel beetje zat.

Arnold1310
topicstarter
Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Zo hehe, gisteren voor de 6e keer gebeld door dit nummer en na 5 sec stilte werd er eindelijk iets gezegd. Klanttevredenheidsonderzoek

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic