Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Is dit nummer van Vodafone? 0302097964

Na zoeken op het internet, lijkt dit nummer 0302097964 van Vodafone te zijn.

Is dat werkelijk zo?

Zo ja, mij bellen is prima, maar dan beide keren ophangen als ik opgenomen heb, binnen een uur, terwijl ik wel iemand aan de andere kant hoor ademen is niet volgens het boekje: Hoe klanten te benaderen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bertusje,
Dan klinkt niet goed. Ik vermoed dat er dan ook iets mis gaat. Dit is een nummer van ons en gaat over het verlengen van abonnementen. Het is  niet de bedoeling dat er zomaar wordt opgehangen zonder iets te zeggen. Mijn excuses hiervoor en dankjewel voor dit signaal. Ik ga dit gelijk ook intern doorspelen. Als je wilt, dan kan ik je een mail toe sturen met alle aanbiedingen van dit moment.

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top! Je hebt een mail ontvangen op het e-mailadres wat bij ons bekend is :). In de mail staat een code en een link naar onze webshop 🙂 Daar zul je alle aanbiedingen van dit moment zien. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bertusje,
Dan klinkt niet goed. Ik vermoed dat er dan ook iets mis gaat. Dit is een nummer van ons en gaat over het verlengen van abonnementen. Het is  niet de bedoeling dat er zomaar wordt opgehangen zonder iets te zeggen. Mijn excuses hiervoor en dankjewel voor dit signaal. Ik ga dit gelijk ook intern doorspelen. Als je wilt, dan kan ik je een mail toe sturen met alle aanbiedingen van dit moment.

Bertusje
topicstarter
Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

Hoi Steven, prima, je mag de mail sturen, ben benieuwd of Vodafone voor mij iets kan betekenen.🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top! Je hebt een mail ontvangen op het e-mailadres wat bij ons bekend is :). In de mail staat een code en een link naar onze webshop 🙂 Daar zul je alle aanbiedingen van dit moment zien. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic