Jochem Drost

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is de Samsung Galaxy S9 bij Vodafone zakelijk dual sim?

Ik zou graag willen weten of de Samsung Galaxy S9 variant bij Vodafone zakelijk een dual sim functionaliteit heeft.

Ik lees verschillende berichten dat Samsung in NL en BE alleen maar dual sim levert, maar ergens anders weer niet.. Ik zou het graag willen weten.

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jochem Drost

Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft!
Ik ben het gelijk gaan navragen of het klopt dat de telefoon Dual sim ondersteunt. Bij mijn collega's is hierover niks bekend. Ik ben dan ook verder gaan zoeken voor je en kom het volgende tegen op de website van Samsung:

Het is alsof je twee telefoons in één hebt.
Plaats een lokale simkaart wanneer je op vakantie bent en houd je privénummer verbonden met de optie voor Dual Sim. Of gebruik afzonderlijke werk- en persoonlijke nummers op dezelfde telefoon.
* SIM-kaart is apart verkrijgbaar.

  • * Beschikbaarheid van Dual Sim kan per land en/of provider verschillen.

Ik zelf heb de S9+ en deze is ook Dual sim. (op de plek van de SD kaart kun je een simkaart erin stoppen in plaats van een SD kaart. Hierdoor wordt het stukje Dual geactiveerd.

Ik ben dan ook gaan bellen met onze afdeling verkoop hiervoor en zij hebben mij kunnen bevestigen dat de Samsung S9 Dual sim is 🙂

Mocht je nog vragen hebben over het verlengen, je gaat verlengen of over dit toestel dan mag je bellen met 0800-0500
Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Jochem Drost

Ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft!
Ik ben het gelijk gaan navragen of het klopt dat de telefoon Dual sim ondersteunt. Bij mijn collega's is hierover niks bekend. Ik ben dan ook verder gaan zoeken voor je en kom het volgende tegen op de website van Samsung:

Het is alsof je twee telefoons in één hebt.
Plaats een lokale simkaart wanneer je op vakantie bent en houd je privénummer verbonden met de optie voor Dual Sim. Of gebruik afzonderlijke werk- en persoonlijke nummers op dezelfde telefoon.
* SIM-kaart is apart verkrijgbaar.

  • * Beschikbaarheid van Dual Sim kan per land en/of provider verschillen.

Ik zelf heb de S9+ en deze is ook Dual sim. (op de plek van de SD kaart kun je een simkaart erin stoppen in plaats van een SD kaart. Hierdoor wordt het stukje Dual geactiveerd.

Ik ben dan ook gaan bellen met onze afdeling verkoop hiervoor en zij hebben mij kunnen bevestigen dat de Samsung S9 Dual sim is 🙂

Mocht je nog vragen hebben over het verlengen, je gaat verlengen of over dit toestel dan mag je bellen met 0800-0500
Mijn collega's zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
Jochem Drost
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hi Steven

Bedankt voor het onderzoek en de bevestiging! Topic mag gesloten worden 🙂

Groet,

Jochem
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic wordt binnenkort gesloten
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic