rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Is Vodafone nog wel gericht op vaste en bestaande klanten?

Acties als extra voordeel i.c.m. Ziggo of vergroting van je databundel bij het afsluiten van een nieuw abonnement.
Staat allemaal erg leuk dit soort aanbiedingen maar als vaste klant vis ik wederom naast het net.
Ziggo is niet beschikbaar in het buitengebied waar ik woon. En dus krijg je geen voordelen, hoe lang je ook al klant bent.
Net als de aanpasssing van de nieuwe of verlengde abonnementen met meer data. Ook daar vissen de vaste en bestaande klanten van Vodafone wederom achter het net. Als er (prijstechnisch) niks veranderd behalve een grotere databundel, waarom dan niet ook voor de bestaande klanten? Of moet er eerst nog alles uit de bestaande klanten geperst worden door extra databundels te promoten en te verkopen?

Ik krijg echt steeds meer de indruk dat Vodafone er alles aan doet om nieuwe klanten te lokken maar de bestaande klanten blijven daarna continue met lege handen staan. Mij bekruipt steeds vaker een onbestemd gevoel door dit soort acties. Met daarna de vraag of ik nog wel klant wil blijven.
Vandaar mijn vraag: is Vadofone wel gericht op vaste en bestaande klanten? Als Vodafone daar eens wat zorgvuldiger mee on zou gaan zou de inspanning om nieuwe klanten te moeten werven een stuk lager kunnen zijn.
9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi rodeto,

Het is natuurlijk erg jammer en ongelukkig dat er geen Ziggo aansluiting mogelijk is op jouw locatie. We doen in ieder geval ons uiterste best om bestaande en nieuwe klanten een zo goed mogelijke aanbieding te doen.

Tijdens een bestaand contract worden er standaard inderdaad geen wijzigingen toegepast. Indien een nieuwe abonnementsvorm beter bij je past en je hiernaar wilt overstappen zijn hier wel mogelijkheden voor. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Houd er wel rekening mee dat er éénmalige administratiekosten in rekening gebracht kunnen worden.
rodeto
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dank voor je reactie Serkan.
Helaas is hierdoor mijn onvrede over de behandeling van bestaande klanten niet minder geworden. Als een bestaand contract in financiele zin niet veranderd, wat houdt Vodafone dan tegen om het alsnog aan te passen en de verbetering ook aan bestaande klanten te geven?
De optie om het tussentijds aan te passen tegen een vergoeding van éénmalige administratiekosten stuit mij om diezelfde reden tegen de borst.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Sandervb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik hang zojuist zeer teleurgesteld op met de klantenservice.. Ook al jaren klant en mocht nu verlengen. Doordat ik enkele maanden geleden een nieuwe telefoon moest kopen door schade, wil ik nu verlengen met een sim only abb.. Geen ziggo, dus ook geen korting of dubbele data. Dame aan de telefoon moest haast een beetje lachen om de vraag. Zo gek vind ik die vraag niet als trouwe klant? Daarop aangegeven dat andere maatschappijen dit wel doen, waarop ik te horen kreeg dat ik daar dan moest informeren. Bijzonder om zo met je klanten om te gaan... Erg teleurstellend en hoop dat deze dame gewoon een slechte dag had en dat er wel mogelijkheden zijn. Hoor het graag!

Vr gr Sander
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sandervb, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit niet fijn is. Op dit moment worden inderdaad vooral kortingen en extra's gegevens als je Vodafone en Ziggo combineert. Als je dit niet doet ontvang je uiteraard wel de normale korting op het abonnement, maar de extra mogelijkheden zijn dan beperkt. Wellicht kan in de winkel nog een vrijblijvend aanbod worden gedaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
rodeto
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Toch jammer dat Vodafone niet inhoudelijk hierop in wil gaan. De gegeven antwoorden lijken weliswaar empatisch maar gaan niet in op datgene wat er echt speelt. Wel krijg ik steeds het gevoel dat als er wat mogelijk is, je als bestaande klant altijd bij moet betalen.
En dan blijft mijn vraag nog steeds staan: is Vodafone nog wel gericht op vaste en bestaande klanten?

Maar goed, het topic wordt gesloten dus een goed antwoord zal er helas niet komen op deze vraag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het Forum is bedoeld voor en door klanten, bij dit soort vragen kunnen we helaas helpen. Het topic is daarom gesloten. Zie ook de huisregels op https://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/De-huisregels-van-het-Forum/td-p/242069.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic