HorlogeWatcher

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is OneNumber voor Apple Watch beschikbaar zonder Vodafone abonnement?

Hoi,

ik wil een Apple Watch Cellular aanschaffen voor mijn 80-jarige schoonmoeder (vooral voor valdetectie).

 

Ze heeft al Ziggo, dus een Vodafone abonnement lijkt financieel het meest voordelig. Echter, zij zit nog een jaar vast aan een contract bij een andere provider die geen multisim contract aanbiedt.

 

Kan ik nog een jaar bij de oude provider blijven voor haar telefoon en alleen een eSim abonnement nemen voor de Apple Watch? Heeft iemand hier ervaring mee en eventueel nog tips om te delen? Ik vind het niet erg dat het bellen vanaf de Watch alleen via een ander nummer kan.

 

Groeten, J

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 104Posts
  • 23Oplossingen
  • 26Likes

Hoi en welkom,

 

heel simpel, dat kan niet, je kan het als extra bij een bestaand nummer bestellen, dus je zal hier een keus moeten maken: https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/sim-only 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 104Posts
  • 23Oplossingen
  • 26Likes

Hoi en welkom,

 

heel simpel, dat kan niet, je kan het als extra bij een bestaand nummer bestellen, dus je zal hier een keus moeten maken: https://www.vodafone.nl/abonnement/mobiel/sim-only 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @HorlogeWatcher, welkom hier!

Wat lief dat jij een Apple Watch Cellular wil gaan aanschaffen voor jouw 80-jarige schoonmoeder! Een hippe schoonmoeder dan ook zeker. Vodafone OneNumber is het digitale abonnement dat je afsluit om je mobiele nummer te koppelen aan je Apple cellular smartwatch. Dit doen wij via eSIM, een digitale simkaart in je smartwatch. Je Apple smartwatch gebruikt dan de data en belminuten uit je Vodafone abonnement.

 

OneNumber betreft dus een aanvulling op je mobiele abonnement zoals @Tjeerd85 al aangeeft. In dit geval zal er dus eerst een Vodafone Sim Only abonnement afgesloten moeten worden alvorens OneNumber besteld kan worden. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic