Eegee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is 1+1 GB niet gewoon 2 GB? Sim Only Red Essential

Er komen een aantal vragen bij me op, bij het 1+1 GB abonnement Sim Only Red Essential:
Kortom, waarom vermeldt Vodafone op diverse punten nog 34 euro p/m met 1 GB, terwijl het voor een tweejarig of éénjarig abo respectievelijk 24 of 25 euro p/m met 2 GB is? Je gaat toch nooit op enig moment alsnog 34 euro betalen of slechts 1 GB krijgen?

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
De 1gb extra is een actie die bij het verlengen of aansluiten bij het abonnement hoort. Deze wordt dus aangesloten als een promotie bundel. Daarom is het 1GB + 1GB
De promotiebundel is inderdaad maandelijks tot einddatum contract.
Bij het red essential abonnement hoort 1GB data, dat is ook de reden waarom er staat 1GB
De prijzen variëren van moment tot moment ivm met acties die lopen zoals oa de 1GB of korting op het abonnement. Oftewel marketing. Vaak is het dan ook nog zo welk toestel je erbij pakt en hoeveel je besluit in een keer te betalen of maandelijks.

simonklaver

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem is er al sinds Mei van 2015. Vandaag (11-nov-2015) vertelde de vodafone dame dat het wachten is op een nieuwe app (en nieuwe website) die wel de extra 1GB kan laten zien. Lijkt er op dat dit een (grote) IT achterstand is. 2 jaar terug had ik een 300mb + 200mb extra bundel en die extra kon je wel gewoon in de app zien, dus lijkt er op dat dit "extra data" feature in de app kwijt is geraakt. Maar wel heel onhandig en wekt niet veel vertrouwen.
Eegee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- schreef:
De promotiebundel is inderdaad maandelijks tot einddatum contract.
OK, dus - ik vraag het maar om alles duidelijk te krijgen - deze promotiebundel houdt dan in dat, bij een tweejarig abonnement, je na die twee jaar weer terugvalt naar 1 GB, wanneer je niet opnieuw verlengt (maar het gewoon door laat lopen)?
Anonymous
Niet van toepassing
Ja dat klopt, als het goed is staat dit ook op het contract.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic