iredydo

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Irritante Vodafone verkoper aan de deur

@vodafoneNL
Staan er van die Vodafone verkopers aan de deur die beweren dat ze het beste netwerk hebben .Ze zeggen we, bieden hier 4 g aan. ik heb goddomme niet eens 3G wat een ei ik zit in een blindspot . alleen in de GROTE STEDEN bieden ze dat aan . Amersfoort valt daar niet onder . Sterker nog het is opgewaardeerde 3G verbinding . Wat een ei zeg . En toen ik hem vertelde dat ik een kastje moest kopen van 80 euro , wist meneer ineens te vertellen dat de verbinding hier slecht is .
Wat een slecht opgeleid persoon die ook nog eens leugens verteld .
En dan ook nog zeggen dat jullie beter netwerk gebben dan KPN , echt niet
Dit is niet verkopen maar mensen wat aansmeren waarvan ze denken die hebben er toch geen verstand rot op .
Wat een eikel die gozer zeg . Dat jullie Ulke mensen in dienst hebben . Is net OXXIO
Een teleurgestelde klant .
5 Reacties 5
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Iredydo,

Vervelend inderdaad als je z'n ervaring hebt gehad! Het is niet de bedoeling dat dit op die manier over komt. Jammer dat je op die manier het netwerk ervaart, heb je de optie van SignaalPlus al overwogen? Dit werkt door middel van een Femtocell(het kastje waar je hieronder over spreekt).
iredydo
topicstarter
Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
grappig dat hier ook niet geluisterd wordt .
LET OP
. En toen ik hem vertelde dat ik een kastje moest kopen van 80 euro , wist meneer ineens te vertellen dat de verbinding hier slecht is .
 
Welk kastje zou ik nu bedoelen die al vanaf begin december niet meer leverbaar is .of die eind januar weer te koop zou zijn .
Of diegene die nu op de website staa .
Met SignaalPlus Plug&Play heeft u vanaf nu ook binnen optimaal 3G-bereik voor mobiel internet en telefonie voor thuis en op kantoor.

Door beperkte levering is het momenteel niet mogelijk Signaalplus Plug&Play te bestellen.
 
 
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey

Signaal plus is inderdaad op dit moment niet leverbaar. Maar wanneer het weer op voorraad is zou het wel een uitkomst kunnen bieden.

Zet je toestel anders even op 2g. Hoe ervaar je dan de dekking op dit adres? Bellen en Smsen zou op 2g namelijk stukken beter moeten werken. Dan kun je voor internet je eigen thuisnetwerk gebruiken. Mobiel internet is vooral handig voor als je onderweg bent.
iredydo
topicstarter
Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lezen lezen daar gaat het hele bericht niet over ..
Het gaat over het feit dat ik een IRRITANTE VERKOPER VAN VOADAFONE AAN DE DEUR .
zie titel .dus bespaar me dat geneuzel, over 2g 3g 4g joh dat is niet het punt lees eens wat er staat.
of ben je ook zo student die het wel weet .ik zit in een blind spot dat weet ik .ik heb daar vrede mee stop toch eens met mensen onzin te verkopen .. daar gaat dit over en niet over SIGNAAL PULS ZUCHT .toch OXXIO PERSONEEL HIER .
op twitter was het antwoord beter
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Annabelle gaf al in haar eerste bericht aan dat ze het vervelend voor je vond en dat het niet de bedoeling is dat je zo benaderd wordt.
Aangezien je ook aangaf dat de dekking niet goed was probeerde ze je daarmee te helpen.

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je niet begrepen wordt maar we doen wel ons best.

Als er iets is dat je wilt dat we doen in navolging van je eerste bericht dan mag je het aangeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic