Mennobraakenbur

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone4s geen service

Hallo,
Ik heb net een tweedhands iphone 4s, en gebruik een vodafone simkaart (zakelijk).
Ik heb constant "geen service" in beeld staand. Ik kan wel bellen en gebeld worde, maar heb geen internet verbinding en kan ook niet smsen.
Heb het volgende geprobeerd: hard reset, vliegtuigmodus aan/uit, simkaart uit/in, netwerkinstellingen herstelt, simcode uitgezet, volledige herinstallatie, niks werkt.
Gebeld met klantenservice, die konden mij niet helpen.

De telefoon werkt wel gewoon prima met andere providers dan vodafone.

Wie ondervindt hetzelfde probleem, en kan mij aub helpen? Alvast veel dank!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mennobraakenbur,

Allereerst welkom op het forum!
Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je de instellingen van het internet instellen.

Betreft het niet kunnen bellen/ etc. Raad ik je aan om je simkaart eens in een ander toestel te stoppen en een werkende simkaart in jouw toestel. Dit heet een kruistest en kun je doen in een vodafone winkel. Is het de simkaart dan kun je meteen een nieuwe krijgen in de vodafone winkel.

De klantenservice kan zien of er een blokkade opstaat, of de simkaart goed aangemeld is op het netwerk. Staat de simkaart niet correct dan gaan ze een reset uitvoeren. Staat er een blokkade op dan moet achterhaald worden waarom er een blokkade op staat en eventueel deze verwijderen.

Mocht dit niet helpen dan kunnen ze een case inschieten. Ligt het aan de telefoon dan raad ik je aan de persoon te contacteren van wie je de telefoon hebt overgenomen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic