roelforg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone hotspot zonder blox

Hallo,
 
Ik wil graag de hotspot mode op mijn iphone 4 gebruiken.
Maar ik vind 15 euro per maand extra wel veel.
Vooral omdat ik altijd 700mb+ overheb van mijn 1gb abbo en ik die extra gb van de blox niet nodig vind.
Is er een mogelijkheid om de hotspot-mode aan te zetten en gewoon van mijn standaard internet te browsen?
 
Info:
Abbo: Iphone 200
Iphone IOS: 4.3 (en ik update niet)
Jailbreak: nope, en gebeurt ook niet
 
Software setup is geen probleem, als ik de iphone met de usb aan mijn laptop hang en het ding in hotspot/tethering mode krijg, dan zal mijn laptop de telefoon gewoon als netwerk kaart zien. (Gewoon geweldig hoe Ubuntu 11.10 een iphone out-of-the-box ondersteund!)
3 Reacties 3
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo roelforg,


Welkom op ons forum.

Sinds een paar dagen is het meer nodig om als je HotSpot wil gaan gebruiken je abonnement uit te breiden
met een Tethering BloX.

Het zal dan ook gewoon mogelijk moeten zijn op je toestel, en je gebruikt dan gewoon de standaard bundel die
onderdeel is van je abonnement.

Om hiervan gebruik te kunnen maken, en het werkt op dit moment zal je toestel een software update moeten geven.

Ga naar iPhone > Instellingen > Algemeen > Netwerk > Internet-tethering.

Groeten,




WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Was het niet zo dat Vodafone dit vrijgegeven had? Je krijg een update erover dat je carrier een update voor je heeft of dat je iets moet bewerken. Indien niet moet je naar: Instellingen> Algemeen> Info, dan zou je ook een update moeten krijgen!
 
Hoop dat het lukt 🙂
 
Met vriendelijke Groet
 
WhiteWolf
Andre

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Roelforg.

Ik begrijp niet helemaal waarom je niet wil updaten??

Om de tethering functie te gebruiken zal je namelijk toch moeten updaten, anders ontvang je de aanbiederinstellingen niet en kun je de hotspot functie niet gebruiken. Daarnaast zijn veel apps momenteel alleen compatible met IOS 5 en hoger.

We kunnen ook alleen support bieden op toestellen die volledig up to date zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic