pumpkin777

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone X order niet doorgekomen

Op vrijdag 27-10 9.00u zat ik klaar om de nieuwe iPhone X zo snel als mogelijk te bestellen om deze zo snel als mogelijk in huis te hebben. Na 3 kwartier refreshen en foutmeldingen was het eindelijk gelukt en kreeg ik in mijn mailbox een bevestiging. Deze bevestiging was een algemene mail zonder verwijzing naar een ordernummer. Omdat ik verder niets hoorde besloot ik maandag maar te bellen. Wat bleek, de order was door een systeemfout niet volledig doorgekomen. Dit hebben ze toen gecorrigeerd door mijn order te annuleren en een nieuwe in te schieten. Hierdoor is mijn order geplaatst op 30-10 (ipv 27-10) en sta ik op basis van deze datum in de wachtrij, terwijl ik de bestelling op vrijdagochtend al heb geplaatst. Hierover heb ik met de klantenservice contact gehad maar die kunnen hier niets aan doen. Ook kunnen ze mij de levertijd niet vertellen. Ik heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden en dat ik de iPhone pas over maanden ga ontvangen door nota bene een fout aan de kant van Vodafone.

Ik ben nog geen klant van Vodafone en heb hier geen eerdere ervaringen mee, maar als ik zie wat er in een simpel online bestelproces allemaal mis gaat en dat ik daarvoor uiteindelijk de prijs betaal (langere wachttijd en mijn huidige telefoon is echt aan vervanging toe), dan vind ik dit erg amateuristisch. Ik overweeg om de order gewoon te annuleren en naar een partij te gaan die zijn zaakjes wel op orde heeft. Dit biedt in ieder geval geen vertrouwen om een overeenkomst voor 24 maanden aan te gaan (wat hebben ze nog meer niet op orde?)

Wanneer kunnen jullie een realistische indicatie geven van de levertijd? Dat zal mede mijn keuze bepalen. Nu is me aan de telefoon elke keer verteld (zowel op maandag als op vrijdag) dat men daar achter de schermen mee bezig is en dat deze informatie ieder moment online kan komen.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
pumpkin777, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. In het topic op https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X... vermelden we de meest actuele situatie van de levertijden. Dit topic zal binnenkort worden gesloten aangezien hiervoor het algemene iPhone X leveringen topic gebruikt kan worden.
pumpkin777
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap dat er levertijden zijn, maar mijn punt is dat ik door een fout aan jullie kant mijn plek in de wachtrij is gewijzigd van 27-10 naar 30-10. Het zou netjes zijn als dat herstelt zou worden. Door collega's van je is bevestigd dat mijn order inderdaad op 27-10 is geplaatst, maar dat door een technische fout in jullie systeem de order opnieuw is ingelegd (op de verkeerde datum).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi pumpkin777,

Zoals Marc al aangaf vind je in het Leveringen-topic de meest actuele levertijden van dit moment. Dit topic is dan ook bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic