Tiffy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone X op voorraad?

Wanneer is de iphone X zilver weer op voorraad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tiffy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is lastig te melden, daar kunnen we je hier op de Community niet zoveel over zeggen. Al is het alleen al omdat we klanten onder elkaar zijn en ik het ook niet weet ;). Maar als je de klantenservice van Vodafone belt dan zullen ze waarschijnlijk ook aangeven het niet te weten. Of er moet toevallig een zending zijn, dan weten ze het misschien.

Je zou eens kunnen vragen via Facebook of Twitter. Het blijft lastig, zulke vragen 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Tiffy
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is lastig te melden, daar kunnen we je hier op de Community niet zoveel over zeggen. Al is het alleen al omdat we klanten onder elkaar zijn en ik het ook niet weet ;). Maar als je de klantenservice van Vodafone belt dan zullen ze waarschijnlijk ook aangeven het niet te weten. Of er moet toevallig een zending zijn, dan weten ze het misschien.

Je zou eens kunnen vragen via Facebook of Twitter. Het blijft lastig, zulke vragen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Tiffy
Ik heb even gekeken in onze systemen. De iPhone X Silver is inderdaad niet op voorraad. Helaas kunnen wij vanuit hier niet zien wanneer een nieuwe levering binnenkomt.
Het kan zijn dat de winkel hem wel nog heeft. In welke plaats woon je? Dan zoek ik de dichtsbijzijnde winkel voor je op en of er nog een op voorraad is.
Ik hoor graag van je!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen antwoord komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic