Hallo,
Op 08-12-2012 heb ik in de winkel in eerste instantie Sizz Starr 3 abonnement afgesloten. Echter na 2 dagen ben ik weer terug gegaan, omdat ik data toch belangrijker vond dan de belminuten. Mijn abonnement is toen op 10-12-2012 gewijzigd naar een iPhone Altijd 2 abonnement. Ik was er van overtuigd dat ik 10 gb aan data zou krijgen, dit was me ook in de winkel verteld en dat was de reden waarom ik me bedacht had.
Ik check regelmatig mijn data app, maar door alle cijfers bij de data en het feit dat ik er nooit overheen zat, heb ik niet opgemerkt dat ik geen 10 gb data heb. Ik heb ipv 10 gb 3 gb data.
Nu viel het me wel op, dus heb ik met de klantenservice gebeld. De medewerker gaf aan dat hij zag dat mijn abonnement in februari actief was gesteld en dat hij daarom niets kon betekenen. Mijn abonnement is idd in februari ingegaan, maar ik had hem al op 10-12-2013 afgesloten, dus behoor ik de 10 gb te krijgen, omdat dat gold voor iedereen met een Altijd abonnement afgesloten in de periode 1 okt 2013 t/m 7 jan 2013.
Graag wil ik dat de 10 gb bundel geactiveerd word.